پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 138 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان

این فایل شامل بررسی معماری کتابخانه آلمان در قالب پاورپوینت  دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان، 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
بررسی حجم کتابخانه آلمان
ویژگی فرم
ریزفضاها کتابخانه آلمان
بررسی نما

کانسپت ورودی کتابخانه آلمان

ویژگی معماری
نورگیری
بررسی گالری کتابخانه

پلان طبقات کتابخانه آلمان

مقاطع
و…

 

مختصری از متن:

طرح کتابخانه رسمی شهر اشتوتگارت در 21 اکتبر 2011 افتتاح شد. این پروژه که در سال 1999 طی یک مسابقه معماری به اشتراک گذاشته شده بود توسط گروه معماری Yi طراحی و اجرا شده است.
فرمی که طراحان برای این پروژه در نظر گرفته اند یک مکعب ساده با کالبد و پوسته ای صلب است که رنگی روشن و ساده دارد ، جلوه ای عجیب را به معرض نمایش گذاشته است. نمای ساختمان به وسیله بتن خاکستری روشن طراحی شده و از متریال  شیشه ای به سایز 9*9 برای قاب تزئینی دور پنجره ها استفاده شده است.
نمای ساختمان به عنوان یک پوسته دوگانه است که شامل سطح شیشه ای و نمای بست داخلی برای پوشش ستون و مقاطع فلزی است.تمامی شیشه‌ها نمای ساختمان شامل عایق حرارتی هستند که باعث می‌شود هوای سرد شهر اشتوتگارت به داخل این ساختمان نفوذ نکند.نمایی مکعب شکل نیز به‌عنوان نمای مکمل در مرکز کتابخانه وجود دارد که از طریق پنجره ها روشنایی خود را تأمین می کند.
فرم و تقارن ورودی ساختمان با تأثیرپذیری از مقبره خالی نیوتن (Cenotaph for Newton)، توسط اتین بولی طراحی شده است. در حالی که قلب و هسته اصلی کتابخانه در زیر این پانتئون باستانی قرار داده شده است. فضای کتابخانه به وسیله یک نمای ثانویه در مکعب واقع شده است.

 

عنوان  : پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه آلمان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید