پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- بررسی معماری مهدکودک NO12

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- بررسی معماری مهدکودک NO12

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 448 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- مهدکودک NO12

این فایل شامل بررسی معماری دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  طراحی مهدکودک C.Oو مهدکودک NO12 دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- مهدکودک NO12، 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

نمونه موردی اول: مهدکودک C.O

گروه طراحی
موقعیت
مساحت
معرفی پروژه مهدکودکC.o
هدف طراحی
دسترسی
پلان طبقات  مهدکودک C.o
نما
مقطع

و…

 

مختصری از متن  نمونه موردی اول:

مهدکودک در منطقه ای با جمعیت رو به کاهش، در روستایی در 60 کیلومتری شهر هیروشیما ساخته شده است. از سویی در شهرهای ژاپن امکانات لازم برای رشد و پرورش کودکان کافی نیست و از سوی دیگر با کاهش جمعیت روستاها، روش های سنتی نگهداری از کودکان در حال از بین رفتن است.
به همین دلیل اکثر والدین اطلاعات لازم در مورد نحوه ی نگهداری، رشد و پرورش کودکان ندارند و شمار اماکن و افراد محلی مطلعی که بتوانند اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار آن ها قرار دهد، رو به کاهش است. به این ترتیب در بین مردم حس نگرانی در مورد نگهداری از کودکان پدید آمده که اثر نامطلوبی بر روی محیطهای آموزشی گذاشته است.
مردم محلی اطلاعات خوبی درباره ی نحوه ی نگهداری از کودکان دارند بنابراین به منظور حل مشکلات ذکر شده، طراحی مهدکودک با هدف فراهم کردن فضایی جهت تبادل اطلاعات والدین با یکدیگر و با مردم محلی انجام گرفت.

 

 

نمونه موردی دوم:بررسی معماری مهدکودک NO12 ، اثر تیم معماری Atelier Alter ، چین

موقعیت
گروه طراحی
مساحت
معرفی پروژه
هدف طراحی مهدکودکNo12
ویژگی طراحی
بررسی حجم
پلان طبقات مهدکودک No12
و…

 

مختصری از متن نمونه موردی دوم :

مهدکودک  NO12 ،  یکی از بهترین فضاهای آموزشی در پکن می باشند. یکی از امکانات  واحدهای همسایگی در شهر ها ،وجود فضای آموزشی مهدکودک از ترکیب سطوح آموزشی و پرورشی می باشد .
با در نظرگیری جایگاه این فضا در شهر ،  به عقیده طراح ، معماری یک پروژه می تواند در بازتاب خارجی و سطح تفکر یک بنا حایز اهمیت باشد و بر شخصیت فضا تاثیر گذار باشد.
بدین ترتیب در این پروژه سعی بر بهره گیری از این تئوری و جلوه خارجی بخشیدن بر همت بالا و تلاش برای بهترین بودن این فضاهای آموزشی در طراحی معماری و نمای احساس برانگیز آن گرفته شده است .هدف از تئوری طراحی پوسته خارجی بنا ، خلق گفتگویی خاص با مخاطبین خود که همان کودکان هستند ،می باشد . به گفته معمار پروژه ، در طراحی نما از سناریوی رشد نیز الهام گرفته شده است .

 

عنوان  :  پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O-  بررسی معماری مهدکودک NO12

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید