پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 18 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 9 مارس 2024

به روز رسانی در: 9 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

پاورپوینت بانک توسعه اسلامی در 35 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

بانک توسعه اسلامی

بانک توسعه اسلامی مخفف (ISDB) (به انگلیسی: Islamic Development Bank) یکی از موسسات بزرگ مالی توسعه‌ای بین‌المللی و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس اسلامی است که با هدف پیشبرد توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی کشورهای عضو و جوامع مسلمان کشورهای غیر عضو، در سراسر جهان براساس اصول شریعت اسلامی در تاریخ ۲۰ اکتبر ۱۹۷۵ میلادی از سوی ۲۲ کشور اسلامی و با سرمایه نخستی ۷۵۵ میلیون دینار اسلامی در جده عربستان تأسیس شد.

ایران به همراه ۵۶ کشور دیگر در سال ۱۹۸۹ با پذیره‌نویسی ۱۴۹۱ میلیون دینار به عضویت آن بانک درآمده است. هم‌اکنون اعضای بانک توسعه اسلامی، در برگیرنده ۵۶ کشور از چهار قاره آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا می‌باشد و سرمایه پذیره‌نویسی شده این بانک در حال حاضر نیز بالغ بر چهار میلیارد دینار اسلامی است که از این میان، ایران با پذیره‌نویسی سهام به ارزش ۷۰۰ میلیون دینار اسلامی، سومین سهامدار بزرگ بانک توسعه اسلامی محسوب می‌شود. ساختار سازمانی و مدیریتی این بانک نیز شامل هیئت عامل، هیئت مدیره اجرایی و ریاست بانک می‌باشد.

 بانک توسعه اسلامی دارای یک ستاد (دفتر مرکزی) در شهر جده و سه دفتر منطقه‌ای در آلماتی (قزاقستان)، کوالالامپور (مالزی) و رباط (مراکش) می‌باشد. همچنین، به منظور پیگیری اجرای پروژه‌های مصوب در هر یک از کشورهای ایران، اندونزی، قزاقستان، لیبی، پاکستان، سنگال و سودان، نمایندگان محلی منطقه‌ای دارد.

فهرست :

بانک توسعه اسلامی

اختیارات و وظایف بانک توسعه اسلامی

ساختار بانک توسعه اسلامی

نهاد های وابسته به عنوان گروه بانک توسعه اسلامی

منابع مالی بانک توسعه اسلامی

نحوه دریافت تسهیلات بانک توسعه اسلامی

ایران و بانک توسعه اسلامی

اعضاء بانک توسعه اسلامی

بودجه

روشهای تأمین مالی به کار گرفته شده

وام

اجاره به شرط تملیک

فروش اقساطی

مشارکت در سرمایه

استصناع

دفاتر

تسهیلات اعطائی

موسسه آموزش وتحقیقات اسلامی

منابع و ماخذ

عنوان: پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 35 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت بانک توسعه اسلامی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید