پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی

پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی

دسته بندی:

قیمت: 24900 تومان

تعداد نمایش: 18 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 مارس 2024

به روز رسانی در: 5 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی

پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی در 28 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

عملیات بازار ارز

بازار ارز دو عمل اصلی انجام می دهد یکی تبدیل پول کشورها به یکدیگر و دیگری فراهم نمودن تسهیلاتی برای روبرویی با ریسک مربوط به تغییرات ارزش پول ها. منظور از این ریسک خسارت های احتمالی ناشی از تغییرات غیر قابل پیش بینی در نرخ تبدیل ارزها است.

ارتباط موسسات بازرگانی با بازار ارز

شرکت های و موسسات تجاری حداقل در چهار زمینه با بازار ارز سرو کار پیدا می کنند که شامل موارد زیر می باشد: دریافت پول خارجی (ارز) در برابر صادرات کالاها و خدمات خود به سایر کشورها دریافت ارز مربوط به درآمد سرمایه گذاری های خارجی خود و دریافت سود ناشی از مشارکت در فعالیت های تجاری و قرار دادهای اعطای امتیاز، صدور مدیریت و نظایر آن این موسسات مبالغ دریافتی را در بازار ارز به پول رایج کشور خود یا سایر ارزهای معتبر تبدیل می نمایند.

تبدیل پول و تهیه ارز در بازار جهت تامین مالی واردات. به بیان دیگر پرداخت وجه کالاها و خدماتی که از خارج خریداری می کنند. تبدیل پول به پول کشور دیگری که شرکت بخواهد در آن سرمایه گذاری نماید این نوع سرمایه گذاری ها به خاطر وجود نرخ بهره بالاتر در بازارهای پولی و مالی سایر کشورها انجام می گردد. عملیات سفته بازی که با هدف کسب سود و به شیوه خرید و فروش ارزها انجام می‌شود.

فهرست:

عملیات بازار ارز

ارتباط موسسات بازرگانی با بازار ارز

روش های پیش بینی قیمت ارز

تجزیه و تحلیل بنیادی

تجزیه و تحلیل تکنیکی

ریسک های داد و ستد و مشارکت در بازار ارز

ریسک تغییر نرخ

ریسک نرخ بهره

ریسک کشور

ماهیت بازار ارز

عملیات بازار ارز

ارتباط موسسات بازرگانی با بازار ارز

پیش بینی قیمت

عنوان: پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 28 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت بازار ارز و عملیات ارزی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید