پاورپوینت اپن کارت چیست

پاورپوینت اپن کارت چیست

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 115 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 16 ژوئن 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اپن کارت چیست شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

مختصری از متن

مقدمه

امروزه ساخت فروشگاه اینترنتی برای عرضه کالاها و خدمات، مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است. مهم‌ترین مزیت استفاده از فروشگاه اینترنتی، معرفی کسب‌وکار در سطح وسیع‌تر، افزایش فروش و در نهایت کسب سود بیشتر است. برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، روش‌های مختلفی وجود دارد. قبل از هر چیز باید از میان این روش‌ها، یک سیستم مناسب را برای کار خود انتخاب کنید. یکی از بهترین سیستم‌های ساخت فروشگاه اینترنتی، فروشگاه ساز اپن‌ کارت است، که به کمک آن می‌توانید یک سایت فروشگاهی بسازید. در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم اپن کارت چیست و چگونه می‌توان به‌ وسیله آن یک فروشگاه اینترنتی موفق ایجاد کرد.

 

 

اپن کارت چیست؟

اپن کارت (OpenCart)، یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک از نوع حرفه‌ای و متن باز (Open-Source) است، که براساس ویژگی‌های کاربردی و همچنین ظاهری جذاب و کاربرپسند طراحی شده است.

پاسخ دیگری که در جواب سوال اپن کارت چیست، می‌توان ارائه داد، این است که: اپن کارت از بهترین سیستم‌های ساخت فروشگاه اینترنتی است که به صورت رایگان و متن باز در دسترس قرار دارد. با استفاده از اپن کارت می‌توانید فروشگاه خود را ایجاد کرده و با اضافه کردن محصولات به قسمت فروش محصول، به نقد و بررسی محصولات و مطالعه دقیق فروش و رفتار کاربران بپردازید. سپس به کمک نتایج این تحقیقات و با بررسی نقاط قوت و ضعف، محصولات و خدمات خود را بهینه سازی کرده و به فروش و سود بیشتر دست پیدا کنید.

آنچه در سایت opencart.com به عنوان مفهوم opencart ارائه شده، عبارت است از:

Opencart یک پلتفرم تجارت الکترونیکی رایگان و منبع باز برای تجار آنلاین است که بنیادی حرفه‌ای و قابل اعتماد جهت ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق فراهم کرده و طیف گسترده‌ای از کاربران را جذب می‌کند.

و …

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

اپن کارت چیست؟

ویژگی‌های سیستم فروشگاه ساز اپن کارت چیست؟

معایب اپن کارت چیست؟

گام‌های لازم برای استفاده از اپن کارت چیست

 

 

 

عنوان : اپن کارت چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

اپن کارت چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید