پاورپوینت انواع گچ در ساختمان ها

پاورپوینت انواع گچ در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 154 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 2 ژانویه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع گچ در ساختمان ها

پاورپوینت انواع گچ ها در ساختمان ها ppt در 52 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

گچ یکی از مصالح ساختمانی است که از سنگ گچ در طبیعت حاصل می شود. این ماده در صنایع ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل ویژگی های منحصر بفرد خود از قدیم الایام در ساختمان سازی مورد مصرف بوده است. در واقع گچ به دلیل خواصی که دارد از ابتدای ساختمان سازی، یعنی ریختن رنگ اطراف زمین تا انتها برای سفید کاری و نصب مورد نیاز است.

 

 

خاصیت آکوستیک بودن

گچ ماده ای آکوستیک است. یعنی از انعکاس ارتعاشات صوتی جلوگیری کرده و در حدود 60 الی 70 درصد از آنها را به خود جذب می کند. به همین دلیل، استفاده از آن برای سالن های کنفرانس، اتاق های منازل مسکونی و کلاس های درس بسیار مناسب است.

 

 

گچ سفیدکاری یا گچ سفید

گچ سفید یا سفیدکاری همان طور که از نام آن پیداست برای سفیدکاری ساختمان ها به کار گرفته می شود. این گچ قیمت مناسب تر و پایین تری را نسبت به سایر انواع آن دارد. رنگ سفید و فوق العاده این نوع گچ باعث شده تا از آن برای پوشش دهی دیوارهای داخلی ساختمان، نازک کاری، پرداخت و همچنین سفیدکاری استفاده شود. لازم به ذکر است که گچ سفید از میزان چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است. این عامل باعث شده تا احتیاجی به زیرکاری نداشته باشد.

 

 

گچ پاششی پلیمری

گچ پلیمری نوعی از گچ است که پلیمرهای خاصی به ترکیبات آن اضافه شده است. این گچ با کمک دستگاهی به نام گچ پاش، مورد استفاده قرار می گیرد. گچ پلیمری ضایعات گچ سنتی را ندارد و برای پوشش دهی دیوارهای داخلی ونیزسقف ساختمان مناسب است. سرعت انجام گچ کاری با این نوع گچ بسیار سریع تر از روش های سنتی می باشد.

 

 

کاربرد گچ در تولید سیمان

یکی از بزرگترین و اصلی ترین صنایع استفاده کننده از گچ در جهان، صنعت سیمان می باشد.اضافه کردن گچ به سیمان ویژگی ها و خصوصیات ملات سیمانی را به گونه ای عوض می کند که برای ساختمان سازی کاملا مناسب می باشد.اضافه کردن گچ به سیمان به منظور تهیه سیمان پرتلند، باعث ایجاد چسبندگی بیشتر و تنظیم زمان گیرش می شود.

 

 

فهرست

مقدمه

گچ چیست؟

ویژگی ها و خواص

انواع گچ های ساختمان

انواع گچ ساختمانی از لحاظ کاربرد

انواع گچ های صنعتی

نحوه استفاده از گچ

مراحل تولید گچ

آشنایی با انواع کوره های ساخت و تولید گچ

کاربردهای گچ

کاربرد گچ در تولید سیمان

کاربرد‌ گچ در دندان پزشکی و ارتوپدی

مزایای گچ

موارد استفاده از گچ

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع گچ ها در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 52 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید