پاورپوینت انواع نما در معماری

پاورپوینت انواع نما در معماری

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 154 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع نما در معماری

پاورپوینت انواع نما در معماری ppt در 49 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

هنگامی که به یک ساختمان نگاه می کنید آنچه که برای اولین بار توجه شما را به خود جلب می کند، نمای آن است. نمای ساختمان، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا می کند. در طراحی نما، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجه آن ها اقدام به انتخاب نوع مصالح می کنند.

نمای بیرونی به منزله یک لایه محافظ برای ساختمان است که نه تنها آن را در برابر عوامل مختلف محافظت می نماید، بلکه نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی به منظره شهری شکل می دهد، از این رو طراحی نماهای مختلف باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشد.

 

 

نمای آجری

نمای آجر از جمله نماهایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. آجر در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. طراحی نمای آجری به دلیل بالا بودن تنوع آجرها بسیار متنوع است و یک معمار با توجه به سلیقه خود می تواند زیباترین طرح را اجرا کند.

 

 

نمای سیمانی

نمای سیمانی ساختمان از جمله نماهایی است که قیمت اجرای آن ارزان می باشد. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. نماکاری ساختمان با سیمان با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد تا سطح کار از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

 

 

نمای شیشه ای

نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به چشم می خورد. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است، نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد.

شیشه به دلیل بازتاب نور از جذابیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن در نمای شیشه ای اسپایدر گرفته تا نمای شیشه ای فریم لس علاوه بر زیبایی، نور و گرمای لازم را به دلیل عبور نور برای ساختمان تامین می کند. اصولاً در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود.

 

 

فهرست

مقدمه

مصالح به کار رفته در نماسازی ساختمان

نمای آجری

نمای کامپوزیتی

نمای سیمانی

نمای سنگی

نمای ساختمانی استرچ متال

نمای شیشه ای

نمای بایرامیکس

نمای مونولیت

نمای چوبی

نمای اتیکس

نمای سرامیکی

نمای مینرال

نمای رومی

نمای کنیتکس

نانو نما

نمای کلاسیک

نمای ساختمان

نمای شیشه ای زیبا

عوامل موثر بر قیمت نما

نقش نما در ساختمان سازی چیست؟

انواع نمای ساختمان کدام اند؟

در اجرای نما علاوه بر جنس مصالح و طراحی نما، به چه مواردی باید توجه کرد؟

کلام پایانی

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع نما در معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 49 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید