پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری  

پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری  

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 171 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری

پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری  ppt در 53 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان کامپیوتر بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید.در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

ویروس های کامپیوتری

ویروس های کامپیوتری  از جمله موارد اسرارآمیز و مرموز در دنیای  کامپیوتر بوده که توجه اغلب کاربران را  بخود  جلب می نماید. ویروس های کامپیوتری بخوبی قدرت آسیب پذیری  سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر  را به ما نشان می دهند. یک ویروس مدرن و پیشرفته قادر به بروز آسیب های  کاملا” غیرقابل پیش بینی در اینترنت است . مثلا” ویروس ملیزا (Melissa) ، که در سال 1999 متداول گردید ، از چنان قدرت و توانی برخوردار بود که شرکت های بزرگی نظیر مآیکروسافت و سایر شرکت های بزرگ  را مجبور به خاموش نمودن کامل سیستم های پست الکترونیکی نمود. ویروس “ILOVEYOU” ، که در سال 2000 رایج گردید ، باعث آسیب های فراوان در اینترنت و شبکه های کامپیوتری گردید.

 

 

 

ویروس

ویروس یک قطعه نرم افزار کوچک  بوده که بر دوش یک برنامه حقیقی حمل می گردد. مثلا” یک ویروس می تواند خود را به برنامه ای نظیر واژه پرداز متصل ( الحاق ) نماید. هر مرتبه که برنامه واژه پرداز اجراء می گردد ، ویروس نیز اجراء و این فرصت ( شانس ) را پیدا خواهد کرد که نسخه ای از خود را مجددا” تولید ( الحاق یک نسخه از خود به سایر برنامه ها )  و یا یک خرابی عظیم را باعث گردد.

 

تاریخچه ویروس کامپیوتری  

ویروس های سنتی کامپیوتر در اواخر 1980 بشدت گسترش یافتند. موضوع فوق دارای چندین دلیل است .

دلیل اول ،  به گسترش استفاده از کامپیوترهای شخصی  برمی گردد. قبل از 1980 استفاده از کامپیوتر در منازل بسیار کم و در مواردی شامل  استفاده محدود بصورت   سرگرمی و اسباب بازی  بود. کامپیوترهای واقعی کمیاب و صرفا” در اختیار متخصصین و کارشناسان مجرب گذاشته می گردید. در سال 1980 ، استفاده از کامپیوتر بشدت گسترش و در موارد متعددی بخدمت گرفته گردید.

 

دومین دلیل ، به استفاده از سیستم های BBS برمی گردد. افراد از طریق مودم  به یک BBS متصل و انواع برنامه های مورد نیاز خود را اخذ (Download) می کردند.  بازیهای کامپیوتری نمونه ای از برنامه های کامپیوتری بودند که بشدت با استقبال مواجه و همواره از طریق مراکز BBS توزیع و منتشر می شدند. طبیعی است آلوده بودن یکی از بازیهای کامپیوتری که علاقه مندانن زیادی داشت ، می توانست در مدت زمان کوتاهی باعث انتشار و تکثیر یک ویروس کامپیوتری گردد.

 

سومین دلیل ، استفاده فراوان از فلاپی دیسک ها به منظور استفاده از برنامه های کامپیوتری بود. در سال 1980 ، برنامه ها دارای ظرفیت کم بوده و امکان استقرار یک سیستم عامل ، یک واژه پرداز و مستندات فراوانی در یک و یا دو فلاپی دیسک وجود داشت . اغلب کامپیوترها در آن زمان دارای هارد دیسک نبوده و می بایست برای راه اندازی کامپیوتر از فلاپی دیسک استفاده می شد ، استفاده از فلاپی دیسک ها ، زمینه ای مساعد برای توزیع و انتشار برنامه های آلوده را فراهم می کرد.

 

فهرست

ویروس های کامپیوتری

انواع آلودگی

ویروس

کرم ها

اسب های تراوا

ویروس چیست ؟

کرم چیست ؟

نحوه تکثیر به چه صورت است ؟

ویروس های پست الکترونیکی

پیشگیری از ویروس

علت ایجاد ویروس های کامپیوتری

تاریخچه

نکات مهم

تاریخچه تکمیلی

میزبان ویروس

عملکرد ویروس

 

عنوان: پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 53 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت اطلاعات اساسی در مورد ویروس کامپیوتری  

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید