پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy

پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy

دسته بندی:

قیمت: 24900 تومان

تعداد نمایش: 20 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 فوریه 2024

به روز رسانی در: 27 فوریه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy

پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy در 21 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

اقتصاد گیگ (Gig Economy) یک مفهومه و به اقتصاد مشارکتی اشاره داره که توی اون افراد برای ارائه خدمات و فعالیت‌های مختلف از طریق پلتفرم‌های آنلاین و موبایلی به صورت مستقل فعالیت می‌کنن.

توی این مدل اقتصادی، افراد به عنوان کارفرما و کارگر به صورت غیرمستقیم با هم در ارتباط هستن و از طریق پلتفرم‌هایی مثل اپلیکیشن‌های تحویل غذا، خدمات خودرویی، مشاوره آنلاین و… با هم متصل میشن. مزیت اصلی اقتصاد گیگ برای افراد اینه که اونها می‌تونن به عنوان کارآفرین به راحتی و در هر زمانی که تمایل دارن، فعالیت کنند و درآمد کسب کنند. این افراد معمولاً برای انجام کارها از منابع خودشون استفاده می‌کنن مثلا از ماشین، خانه یا زمین کشاورزی خودشون بهره می‌برن.

با این حال، این مدل اقتصادی هم چالش‌های خاص خودش رو داره. بعضی از این چالش‌ها شامل عدم ثبات درآمدی،‌ عدم دسترسی به مزایای اجتماعی و حقوق کارگران و همچنین امنیت شغلی پایین این نوع از فعالیت اقتصادی هست.

در کل، اقتصاد گیگ یه نوع جدید از فعالیت اقتصادی هست که با استفاده از فناوری و پلتفرم‌های آنلاین، افراد رو به کارآفرین مستقل و ارائه دهنده خدمات متصل می‌کنه.

فهرست :

اقتصاد گیگ چیست

کارمند گیگ کیست

انواع مشاغل گیگ

فریلنسری

مشاوره

پیمانکاری

کارمندی موقت

کارگری فصلی

مزایای اقتصاد گیگ

عنوان: پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 21 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت آشنایی با اقتصاد گیگ gig economy

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید