پاورپوینت آب انبار چیست

پاورپوینت آب انبار چیست

دسته بندی:

قیمت: 39800 تومان

تعداد نمایش: 89 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 سپتامبر 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت آب انبار چیست

پاورپوینت آب انبار چیست شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد. همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید.

مختصری از متن

مقدمه

ممکن است تا به حال با واژه آب انبار برخورد کرده باشید، اما اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید و با توجه به علاقه تان در زمینه تاریخ و معماری ایرانی برایتان سوال پیش امده که آب انبار چیست ؟ و یا شما یک هنرجوی معماری هستید که برای ارائه بخشی از مباحث درسی تان به این واژه برخورد کردید و می خواهید بدانید آب انبار یعنی چی ؟ در این مبحث شما را با مفهوم آب انبار بیشتر آشنا خواهیم کرد .

با توجه به وسعت مناطق گرم سیری در کشور ایران از زمان های قدیم تا به امروز مسئله تامین و نگهداری آب بخصوص از نوع آشامیدنی آن بسیار مهم و اساسی بوده است. در قدیم یکی از مشهور ترین راه حل ها برای تامین و نگهداری آب آشامیدنی پاک در مناطق گرم و خشک، گرم و مرطوب و حتی سرد و کوهستانی بنایی به نام آب انبار بوده است. اگر علاقه دارید بدانید اصلا آب انبار یعنی چی و آب انبار چیه در ادامه به جواب سوالاتتون خواهید رسید.

البته در قدیم عناصر دیگری نیز با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی مختلف در مناطق گوناگون کشور استفاده می شده ولی شاخص ترین عنصری که از قرن ها پیش تاکنون باقی مانده و شناخته شده تر هست آب انبار می باشد. از شواهد پیداست که هنوز نمونه های قدیمی آن از قرن های ششم و هفتم هجری پابرجاست. خب دیگه بیشتر ازین شما رو منتظر نمیذاریم و جواب سوال آب انبار یعنی چی ؟ و یا آبانبار چیست ؟ را به زبان ساده برایتان قرار دادیم.

آب انبار یعنی چی ؟

خب دوستان خوبم بیایم باهم ببینیم اصلا آب انبار یعنی چی و بطور کلی آب انبار چیه : آب انبار یا امبار در واقع یک حوضچه سرپوشیده در زیر زمین است که برای جمع آوری و ذخیره آب در قدیم ساخته می شده است. و دارای یک سیستم خاص جهت خنک نگداشتن آب بوده و از نظر پاکی آب هم جدیدترین تدابیر بهداشتی زمان خود را برای آن رعایت می کردند.

و ساختارش به گونه ای است که مردم برای برداشت آب می توانند به آن مراجعه کنند. در ادامه بهتر و کامل تر به شما توضیح میدیم که آب انبار چیه و از اجزای تشکیل دهنده یک آب انبار چیست.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

آب انبار یعنی چی ؟

قسمت های تشکیل دهنده یک آب انبار چیست ؟

چگونه آب‎انبار را پر از آب می کردند ؟

نحوه تدابیر بهداشتی در آب انبار چیست ؟

عمده مصالح مورد استفاده در ساخت آب انبار چیست ؟

انواع آب‌انبار

ارتباط باور های دینی ایرانیان با ساخت آب انبار چیه ؟

چند نمونه از آب انبارهای زیبا و معروف ایرانی

عنوان : پاورپوینت آب انبار چیست

تعداد صفحات : 39

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت آب انبار چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید