دوره صوتی رازهایی که زنان باید بدانند تا سلطان قلب شوهرشان شوند

دوره صوتی رازهایی که زنان باید بدانند تا سلطان قلب شوهرشان شوند

دسته بندی:

قیمت: 200000 تومان

تعداد نمایش: 1454 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 ژوئن 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

آموزش صوتی خصوصیات زن جذاب و لوند

چطور سلطان قلب شوهرمان شویم؟

آموزش صوتی رازهایی که زنان باید بدانند تا سلطان قلب شوهرشان شوند در 9 فایل با فرمت mp3 توسط خانم زهره فتوحی برای مخاطبان سایت درآمد ناب تهیه و تدریس شده و مدت این دوره 180 دقیقه (3 ساعت) می باشد.

زن لوند کیست؟ زن لوند چه خصوصیاتی دارد؟ مردان چه زنانی را لوند می دانند؟ رفتارهای جذاب زنانه کدامند؟ جذابیت دختر در چیست؟ از نظر مردان، چه زنانی جذابترند؟

ممکن است که شما هم با جستجوی این عبارت ها وارد این صفحه شده باشید و احتمالا دوست دارید که همسرتان از شما تصویر یک زن جذاب و لوند را در ذهن داشته باشد و همیشه برایش جذابیت داشته باشید و عشق و علاقه او به شما هر روز بیشتر از قبل شود.

اگر به دنبال چنین چیزی هستید، به شما تبریک می گویم چون جای درستی آمده اید. در این دوره آموزشی 3 ساعته که بصورت صوتی و با فرمت mp3 تهیه شده، تمام نکات و موارد لازم به شما آموزش داده شده است تا با اجرای آنها به یک زن جذاب و لوند تبدیل شوید و بتوانید بوسیله آن، سلطان قلب شوهرتان شوید.

پیشنهاد می کنم حتما در این دوره شرکت کنید و پس از اجرای دستورالعمل های ساده آن، نتایجی که کسب می کنید را برای ما ارسال کنید. البته برای درک بهتر نتایج شگفت انگیز این دوره، بهتر است که قبل از شروع به اجرای این دستورالعمل ها، شرایط فعلی خودتان و نحوه رفتار همسرتان را در جایی بنویسید و به مرور زمان تغییراتی که در رفتار همسرتان و خانواده همسرتان مشاهده می کنید را نیز یادداشت کنید.

قطعا پس از گذشت یک دوره، وقتی به شرایط قبل نگاه کنید و آن را با وضعیت جدیدتان مقایسه کنید، تاثیر شگفت انگیز آموزش های این دوره آموزشی را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

 

در این بخش 5 نمونه آموزش رایگان مرتبط با فایل های صوتی این دوره را برای شما قرار داده ایم که می توانید بصورت آنلاین به آنها گوش کنید و از آن استفاده نمایید و در صورت تمایل کل دوره را تهیه نمایید.

 

 

بعد از شنیدن دوره صوتی رازهایی که زنان باید بدانند:

1- کلیه سیاست های زنانه را یاد میگیرید.

2-  تبدیل به خانومی می‌شوید که شوهرتان عاشقانه با شما رفتار می کند.

3- رابطه شما با شوهرتان رمانتیک میشود.

4-  یاد میگیرید که چگونه یک زن جذاب و لوند و عشوه گر شوید.

5-  با تکنیک های شد گفته شده در قلب مادر شوهر و خانواده شوهر قرار می گیرید.

 

 

بخشی از محتوای دوره صوتی رازهایی که زنان باید بدانند تا سلطان قلب شوهرشان شوند

برای رسیدن به زندگی زناشویی ایده آل نیاز هست ما مهارت هایی را کسب کنیم. تکنیکهای را خدمتتان عرض می کنم که حتی اگر مشکلات خیلی جدی هم در زندگی دارید حل شود.

معمولاً زنان بیشتر فکر می کنند اگر رابطه ای رو به سردی رفت مقصر شوهرشان است ولی زن و شوهر با رفتار نادرست و روابط را رو به سردی میبرند و اینجا وظیفه زن خیلی مهم است چون زنان جزئی نگرند و مردان کلی نگر هستند.

1- زنان باید بدانند غیر از ظاهرشان باید رفتارش آن هم در حد معمول باشد مثلاً با وقار و متین و محترمانه باشند. زنان باید بدانند مردان از زنان خیلی شاد و سرخوش خوششان نمی آید.

2- زنان باید  بتوانند در مواقع بحرانی زندگی مسئولیت هایی را به عهده بگیرند که مردان از این بابت خیالشان راحت باشد البته نباید جوری باشد که همه مسئولیت ها بر عهده زن باشد و کم کم مرد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

3- زن باید زن زندگی باشد، یعنی چه؟ یعنی مرد را به رسمیت بشناسد و به قدرت مرد اعتراف کند نباید زیاد وابسته باشد و مردان زنان مستقل را دوست دارند. البته نه آنقدر قوی و مستقل، که از قدرت مرد کم کند.

4- زنان اسطوره مهربانی هستند و از قدیم مردان به دنبال زنها زنان مهربان بودند و هرچه زن مهربان تر باشد رابطه گرم تر است.

5- زنان باید به مردان اعتماد کنند و مردان زنان را دوست دارند که به آنها اعتماد کنند و به آنها تکیه کنند و بدبین و شکاک نباشند.

6-  زنان غرغرو هیچ جایی در دل مردان ندارند زن باید مظهر آرامش باشد در زندگی و  و غرغرو بودن و نق زدن آرامش را از زندگی می گیرد زنان باید روحیه مادرانه قوی داشته باشند ذوق زنانگی و کدبانوگری در آنها باید موج بزند.

7-  خانم ها باید برای اوقات فراغت شان برنامه ریزی کنند ورزش و کلاسهای هنری بروند که مرد فکر نکند زنش بیکار است و آماده است که مادرش تلفن بزند یا دوستش به او زنگ بزند و حرف بزنند.

8-  هیچ وقت زنان نباید خودشان را مقابل شوهرشان کوچک کنند و از خودشان ایراد بگیرند. چون اصلاً مردها این ها را نمی بینند چون کلی نگرند پس همیشه خودتان را دوست داشته باشید. از خوبی های خودتان بگویید تا ملکه ذهن شوهرتان شوید.

9-  از همسرتان انتظار نداشته باشید همیشه در مقابل خواسته شما چشم بگوید، چون مرد یک برده نیست.

10-  همه آدم ها هم عیب دارند و هم خوبی دارند خوبیهای شوهرتان را حتماً در جمع مطرح کنید و از او تعریف و تمجید کنید و به او بگویید که تو تکیه گاه من در زندگی هستی.

11-  کلمه متشکرم در زندگی معجزه میکند حتی اگر کار کوچکی هم انجام داد از شوهرتان تشکر و قدردانی کنید.

12-  نیازهای احساسی مردان توجه کنید و این نیازها را رفع کنید .  فکر نکنید چون قوی و خشن هست اشکالی ندارد به نیازهایش پاسخ ندهید. و همین موقع است که اگر به نیازهای آنها پاسخ ندادید از همسرتان فاصله میگیرید و رابطه شما رو به سردی می رود.

14- زنان باید همان رفتاری که با همکار و دوستشان دارند که در کمال احترام هست و با همان ادبیات و دیالوگ در خانه صحبت کنند و ناگهان رفتار آنها ۱۸۰ درجه تغییر نکند.

15- مردان، زنان شاد و خوشحال را خیلی دوست دارند. چون اگر زنشان شاد باشد، فکر میکنند خودشان هم در این شادی دخیل هستند و اگر هم زنشان افسرده و ناراحت باشد، احساس می کنند که خودشان باعث ناراحتی آنها شده اند.

16- یک زن باید شوهرش را در آغوش بگیرد و او را نوازش کند و ارتباط فیزیکی نزدیکی با هم داشته باشند. همیشه و در همه جا کنار هم بنشینند.

17- یک زن جذاب نباید همه مسئولیت ها را به عهده بگیرد. باید در خانه تقسیم مسئولیت بشود. اگر اینطور نباشد جای زن و مرد عوض میشود.  وظایف همدیگر را انجام ندهند مگر در شرایطی خاص که طرف مقابل درگیر کار دیگری است.

18- سلام باید به اندازه به شوهرشان  عشق بورزند و محبت کنند. باید فرصتی به مرد بدهند که او هم ابراز علاقه و عشق کند، چون اگر مرد با حجم زیادی از توجه و کادو و محبت مواجه شد، از آن زن دلزده می شود و از این به بعد فکر می‌کند آن زن مادرش است.

19- یک زن جذاب و کامل میداند که نفر اول زندگی او همسرش است،  چون پدر و مادر که رفتنی هستند و بچه ها هم که برای شغل و تحصیل او ازدواج خانه را ترک میکنند و خانم با همسرش تنها می ماند.

20- خانوم عزیز حتی اگر خودت کارمند هستید و درآمد داری در مقابل همسرت دست به جیب نشو و اجازه بده او برایت پول خرج کند و به نیازهای شما پاسخ بدهد. چون مرد دوست دارد شما از او درخواست کنید و وقتی به درخواست شما پاسخ داد احساس قدرت می کند.

21- تا جایی که امکان دارد خرید های خانه را به عهده مرد بگذارید،  حتی اگر نمی تواند و مثلاً در مأموریت است، وقتی که از ماموریت می‌آید جوری برنامه ریزی کنید که خریدهای خانه را انجام بدهید و خریدهای جزئی را خود زن انجام بدهد.

22- مردان وقتی دچار مشکل می‌شوند و مثلاً در محیط کارشان مشکلی برایشان پیش آمده دوست دارند تنها باشند و به غار تنهایی خودشان پناه میبرند و یک زن آگاه باید این رابداند که هر شب او را سوال پیچ نکند چون بعد از مدتی خودش از غار تنهایی بیرون می آید.

23-  یک زن عاقل می داند که به نوازش کردن نه تنها راه موثر ای برای برقراری ارتباط است، بلکه مشکلات قبل را هم کم رنگ میکند و از بین میبرد.

24- یک زن جذاب همه خلاءهای  زندگی را به تنهایی پر نمیکند . به تنهایی عشق نمی ورزد و اجازه می‌دهد که همسرش هم در زندگی تلاش کند.  وگرنه این زن یک روز از زندگی خسته و دلزده می شود.

25-   از گفتن کلمه نه نترسید و هیچ وقت برنامه های زندگی خودتان را برای دیگران مختل نکنید طبق هدف هایی که داشته‌اید پیش بروید.

26-  وقتی با مردان حرف میزنید سریع بروید سر اصل مطلب. مردان از حاشیه خوششان نمی آید و سریع حوصله آنها سر میرود.

27-  حتماً با خانواده هایی که قصد رفت و آمد با آنها دارید شناخت پیدا کنید. ببینید چه فرهنگی دارند؟ با چه ادبیاتی صحبت می کنند؟  که همه این ها روی شخصیت شوهرتان و بچه های تان تاثیر می گذارد.

28- قبل از اینکه به خانه مادرشوهرتان بروید با شوهرتان صحبت کنید که به شما خیلی احترام بگذارد. سر سفره غذا به شما توجه کند و مثل یک مهمان با شما برخورد کند، تا خانواده همسر هم بدانند باید به شما احترام بگذارند.

29- اگر همه کارهای خانه را زن به عهده گرفت نه تنها آن مرد برای زنش ارزش قائل نمی شود بلکه درخت قدرت و ارزشمندی مرد هم آبیاری نمی شود که بتواند شکوفا شود و اثرات خوبش را در رابطه عاطفی ببینیم و کم کم تبدیل به یک آدم ضعیف و ناتوان می شود.

30-  اگر اسرار خانوادگی همسرتان را متوجه شدید،  اجازه ندارید در دعوا های تان به شوهرتان سرکوفت بزنید که مثلاً برو تو که برادر و پدرت معتادند یا مثلاً زن بیماری صرع دارد در دعوا به رخش بکشید.

31- خانم های عزیز، بعضی مردها دوست دارند قدرت شان را مرتب به رخ زن ها بکشند و به همین دلیل این نیاز آنها را سیراب کنید. مثلاً اگر در نوشابه محکم بود از همسرتان بخواهید تاو در نوشابه رو باز کند تا حس قدرتمندی او ارضاء شود.

32- هیچ وقت مسائل خصوصی زندگیتان را به دیگران مطرح نکنید چون نظر مردم نسبت به شوهر شما عوض می شود.

33-  اگر از دست شوهرتان ناراحت شدید همان موقع به او بگویید و از دعوا و تنش پرهیز کنید.

34-  اگر شوهرتان را دوست دارید حتماً به زبان بیاورید، اگر می دانید که یک سری نقاط مثبت دارد حتماً خوبی هایش را در جمع عنوان کنید که این کار معجزه میکند.

35-  اگر شوهرتان شکاک هست حتما  اورا در جریان برنامه های خودتان قرار بدهید.

36-  خیلی مرتب و تمیز باشید. در  محیط خانه لباس های شیک بپوشید و عطر بزنید و بسیار شاد باشید.

37- حتماً با شوهرتان قوانینی برای خانه بنویسید و حتماً به آن عمل کنید .

38-  لباس های کهنه خودتان را دور بریزید و در غذا خوردن و سرویس دادن غذا مساوات را رعایت کنید.  گوشت بزرگ را برای مرد نگذارید یا حتی برای بچه ها.

39-   جمله سحرآمیز “توی زندگی من و تو نداریم”  را استفاده کنید.   یا جمله ” خانواده من من و تو نداره”. به این ترتیب همسر شما به شما دلگرم می شود.

40- سعی کنید شوهرتان را زیاد درگیر مشکلاتی نکنید که خودتان توانایی حل کردنش را دارید چون مردها از زنهای دردسرساز خوششان نمی آید.

41-  همیشه نقش مسکن را برای او داشته باشید وقتی که او دچار مشکل شده است.

42- در زمان ورود همسرتان به خانه، خانه را آرام کنید.   هم خودتان آرام باشید و هم بچه ها را آرام نگه دارید.

43- اگر شوهرتان درخواست رابطه جنسی کرد و شما حال روانی تان مساعد نیست شرایط خود را به همسرتان بگویید و فقط با جواب نه گفتن را ناراحت نکنید.

44- به طور مرتب از اون پرسید مرا دوست داری یا نه؟ یان پرسید که مادرت را بیشتر دوست داری یا من را؟  مرد از این حرفها بدش می آید و اتفاقاً از شما دوری میکند.

45-  موقعی که بین شما و همسرتان تنش به وجود می آید او را تحقیر نکنید، سرزنش نکنید،  قهر نکنید و شوهرتان را بی ارزش نکنید.

46-  برای اینکه دعوا زود ختم شود، بخندید یا محیط را ترک کنید یا یک شیطنت انجام بدهید. مثلاً به پشت کمر همسرتان بزنید و فرار کنید. اینها تکنیکهای ختم دعواست.

47- در مقابل مخالفت شوهرتان بر سر یک موضوع،  زیاد حساسیت نشان ندهید. مثلا اگر می گوید که به خانه خواهرت نرو شما بگویید چشم نمی روم اگه شما نیای من هم نمی روم.  صبور باشید با گذشت زمان از خر شیطان پایین می آید.

48-  توقعات بیجا از همسرتان نداشته باشید که اگر ادامه پیدا کند،  دلزدگی از عشق به وجود می آید آید و در واقع صمیمیت و عشق به تدریج کم رنگ می شود.

49-  مواظب باشید که برای همسرتان مادری نکنید (البته نه همیشه).  مثلاً نگویید “مواظب باش که خواب نمانی”،  یا مثلا نگویید “حتما نهارت رو بخور” یا  “لباست کم است سرما میخوری”.

این صحبت ها اعتماد به نفس همسرتان را پایین می آورد و او را تبدیل به یک آدم ضعیف می کند.

50- خانم های عزیز، اگر همسرتان یکدنده و لجباز است و حرف حرف خودش است ، یک راه حل کوتاه وجود دارد که شما بگویید چشم . البته برای مدت کوتاهی بگویید چشم و بعد از مدتی نظرشان عوض میشود .

51-  وقتی شوهرتان عصبانی می شود و داد می زند، شما داد نزنید و خیلی آرام صحبت کنید و به حرف هایش گوش بدهید؛ حتی اگر می دانید حرفش درست نیست. بعد از مدتی خودش متوجه می شود.

52- شوهرتان را تمجید و تحسین کنید. مثلا اگر شوخ طبع است و یا اگر اهل ریسک و خطر کردن است و یا اگر کم حرف است یا اگر پر حرف هست ولی اگر با وفا ست و راستگوست،  در هر شرایطی را تحسین و تایید کنید.

53-  سیاست زنانه یعنی چه؟  یعنی اینکه زیاد به او زنگ نزنید. بگذارید بعضی از تصمیم ها را شوهرتان بگیرد. خوبی ها و فداکاری هایی که کردید را مطرح کنید. از کارهای خوب است تقدیر کنید.

54-  وظیفه یک زن فقط همسرداری خوب است،  که برای این کار باید عاقل باشید و زبان شیرینی داشته باشید. تحمل و صبوری داشته باشید. شادی و نشاط داشته باشید.

55-  سرسنگین باشید ولی قهر نکنید. قهر کردن بار منفی دارد و در رابطه عاطفی تاثیر می گذارد و رابطه را به سردی می برد.

56-  کنترل گر نباشید و اجازه بدهید آقایون کمی آزاد و رها باشند.

.

.

کلمات کلیدی:

فایل صوتی هنر لوندی، زن لوند کیست، مردان چه زنانی را لوند میدانند، چگونه به زنانی لوند و عشوه گر تبدیل شویم، زن لوند چه خصوصیاتی دارد، ، دختران لوند، آموزش هنر لوندی و قدرت زنانگی، زن لوند کیست؟، فایل صوتی سیاست های زنانه، لوند، دختر لوند یعنی چه، فایل صوتی رفتار با زنان، فایل صوتی رفتار با مردان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید