پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ

پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 90 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 فوریه 2022

به روز رسانی در: 20 فوریه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ

پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و برندها به دنبال یک هدف مشترک هستند و آن هم فروش محصول یا خدماتشان است. در عین حال برای فروش هم به مشتری نیاز دارند و برای پیدا کردن مشتری به یک سری افراد که به آن‌ها لید یا سرنخ گفته می‌شود. خیلی از برندها دقیقا با همین بخش مشکل دارند و نمی‌دانند چگونه باید سرنخ‌های باکیفیت پیدا کنند. یعنی افرادی که واقعا به محصولات و خدمات آن‌ها علاقه‌مند باشند. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم در این مبحث به طور کامل به بحث لید بپردازیم.

تولید لید یا lead generation چیست؟

شاید هنوز واژه لید یا سرنخ برایتان گنگ است؛ اما بگذارید قبل از آنکه در مورد خود لید صحبت کنیم، به تعریف تولید لید بپردازیم. تولید یا جذب لید شامل فرآیند شناسایی مشتریان بالقوه برای محصولات یا خدمات کسب و کار شما است. اگر نماینده فروش یا موسس یک شرکت B2B هستید، احتمالا حداقل یک تجربه در زمینه تولید مشتری یا لید داشته‌اید.

برخی تصور می‌کنند که lead فقط با ارسال ایمیل‌های انبوه و به اصطلاح اسپم، به دست می‌آید. اما واقعیت این است که lead generation یک فرآیند پیچیده است که برای موثر بودن به استراتژی‌های مختلفی نیاز دارد.

بگذارید با یک مثال در مورد این موضوع کامل صحبت کنیم. شرکت شما به عنوان تولید کننده محصول یا ارائه‌دهنده خدمات، یک سری مشتری و علاقه‌مند دارد. این افراد رهبر یا leader محسوب می‌شوند و می‌توانند برای جذب لید به شما کمک کنند. البته همه لیدر محسوب نمی‌شوند، چون افراد علایق و نیازهای متفاوتی دارند. به همین دلیل برخی تصور می‌کنند که هر فردی که به روش‌های مختلف با کسب و کارش آشنا شود، لید به حساب می‌آید. اما اصلا اینطور نیست. مشاغل باید روی جذب افرادی کار کنند که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند.

تولید لید، فرآیند جذب مشتریان و تبدیل آنها به شخصی است که به محصولات و خدمات شرکت شما علاقه‌مند است.

برندهای مدرن از استراتژی‌های مختلف برای جذب lead استفاده می‌کنند؛ روش‌هایی مانند:

  • وبلاگ نویسی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • شبکه‌سازی
  • کوپن‌ها، کدهای تخفیف و …
  • رویدادها و سمینارهای زنده
  • صفحات فرود وب‌سایت (Landing page)

این‌ها چند استراتژی است که می‌توانید برای جذب مشتری های احتمالی خود استفاده کنید. اکثر شرکت‌ها ترجیح می‌دهند روش‌های مختلف را امتحان کنند و به دنبال بهترین روش برای رسیدن به نتایج عالی باشند؛ زیرا استراتژی‌های تولید لید به صنایع مختلف ارتباط دارد و متفاوت است.

البته بازاریابی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل مارکتینگ روش‌های بسیار خوبی هستند. اما نه لزوما برای همه شرکت‌ها! مثلا این روش‌ها برای فروش پوشاک خیلی عالی هستند؛ اما ممکن است برای شرکت‌های نرم‌افزاری کارساز نباشند. افرادی که به دنبال نرم‌افزار هستند به جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد محصول نیاز دارند؛ به همین دلیل یک وبلاگ یا مجموعه‌ای از وبینارها می‌توانند به عنوان ابزارهای تولید لید بهتر کار کنند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تولید لید یا lead generation چیست؟

لید چیست؟

مزایای بالا بودن کیفیت لید

معایب کیفیت بالای لید

چگونه می‌توان سرنخ‌های با کیفیت جذب کرد؟

چطور لید های با کیفیت را تشخیص دهیم؟

چگونه کیفیت لیدها را بالا ببریم؟

حرف آخر

عنوان : پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 38

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت منظور از لید یا سرنخ

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید