پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست

پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 146 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 نوامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست

پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

در این مبحث قصد داریم به بررسی مفهوم پروپاگاندا بپردازیم. این مفهوم سیاسی تبلیغاتی، دامنه گسترده ای دارد و از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است. قبل از بررسی مفهوم پروپاگاندا نگاهی به تاریخچه آن می اندازیم و سپس در ادامه مبحث این مفهوم را توضیح خواهیم داد.

تاریخچه پروپاگاندا

این واقعیت که جنگ منجر به تبلیغات گسترده و پروپاگاندا می شود باعث شده بسیاری از افراد تصور کنند که پروپاگاندا چیزی جدید و مدرن است. این کلمه در اواخر سال ۱۹۱۴ که جنگ جهانی اول آغاز شد ، متداول شد. واقعیت این است که پروپاگاندا، مفهومی جدید و مدرن نیست.

اشتباه نیست اگر تصور کنید که از زمان های اولیه تلاش برای بسیج نگرش ها و عقاید در واقع “پروپاگاندا” خوانده می شد. نبرد برای ذهن به اندازه تاریخ بشر قدیمی است. در تمدن آسیایی باستان پیش از ظهور آتن به عنوان مرکز بزرگ فرهنگ بشری ، توده های مردم تحت استبداد زندگی می کردند.

 در آتن ، یونانیان که طبقه شهروندی را تشکیل می دادند به عنوان یک گروه از منافع خود آگاه بودند و از مشکلات و امور شهر-ایالتی که متعلق به آنها بود خبر داشتند. اختلاف در مسائل مذهبی و سیاسی موجب تبلیغات گسترده و در مقابل هم مخالفت با تبلیغات شد.

آتنیان متکبر ، گرچه فاقد ابزارهایی مانند روزنامه ، رادیو و فیلم ها بودند، اما توانستند از موتورهای قدرتمند دیگر تبلیغاتی برای شکل دادن به نگرش و عقاید استفاده کنند. یونانی ها بازی ها ، تئاتر ، مجمع ، دادگاه ها و جشنواره های مذهبی داشتند و از این طریق فرصت تبلیغ ایده ها و عقاید را فراهم می کردند.

از آن زمان به بعد ، هر زمان که جامعه ای دارای دانش مشترک و احساس منافع مشترک بود ، از تبلیغات استفاده می کرد. در اوایل قرن شانزدهم ، ملت ها از روشهایی استفاده می کردند که تقریباً شبیه به تبلیغات مدرن بود.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه پروپاگاندا

اولین مطرح کننده های اصطلاح پروپاگاندا

پروپاگاندا چیست؟

شیوه استفاده نازی ها از پروپاگاندا

مسیر طی شده پروپاگاندا

پروپاگاندا یعنی چه

جنبه منفی پروپاگاندا

تکنیک های پروپاگاندا

عنوان : پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مفهوم پروپاگاندا چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید