پاورپوینت معماری کلیسا ساگرادا فامیلیا

پاورپوینت معماری کلیسا ساگرادا فامیلیا

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 131 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری کلیسا ساگرادا فامیلیا

پاورپوینت معماری کلیسای ساگرادا فامیلیا ppt در 51 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

کلیسا ساگرادا فامیلیا کجاست

کلیسا ساگرادا فامیلیا یکی از مشهورترین و جذاب ترین نقاط گردشگری در شهر بارسلونا اسپانیا محسوب می‌شود. این کلیسا به قدری بزرگ و وسیع بوده که با وجود نداشتن مقر اسقفی، اغلب با نام «کلیسا جامع» شناخته می‌شود. مجموعه وسیع کلیسا مساحت ۱۲,۸۰۰ متر مربع دارد و از سه بخش با نام های مختلف و ۱۸ برج مرتفع ساخته شده است. کلیسای ساگرادا فامیلیا با قامتی افراشته، اوج شکوه و عظمت را به بیننده القا خواهد کرد. این کلیسا هنوز هم بعد از ۱۳۰ سال تحت بازسازی است. زمانی که ساخت آن تمام شود، بلندترین برج آن یک و نیم برابر بلندتر از برج فعلی می‌شود. شاید این سازه نیمه تمام باشد اما سالانه حدود ۲/۸ میلیون نفر را به خود جذب کرده و پر بازدید ترین یادمان تاریخی اسپانیا به شمار می‌رود.

 

 

معماری ساگرادا فامیلیا

ساگرادا فامیلیا این سازه عظیم و باشکوه، آمیزه ای از ابداع، خلاقیت، آموزه های مذهبی، الهامات طبیعی و رنگ و نور است. کلیسایی که با وجود آن که سازه ای نیمه تمام است، سالانه بازدید کنندگانی میلیونی دارد و به طور متوسط هر سال هزینه ای ۲۵ میلیون یورو صرف ساخت، تزئین و تکمیل آن می‌شود. جالب است بدانید ساگرادا فامیلیا کلیسایی با ابهت در شهر بارسلونا اسپانیاست که بلندترین مکان مذهبی در دنیا نیز محسوب می‌شود. این جاذبه گردشگری پرطرفدار، مکانی مذهبی است که پشت ساخت هر بخش، برج و حتی ستون هایش فلسفه و ایده ای نهفته است.

 

 

برج های ساگرادا فامیلیا

از ۱۸ برجی که برای ساخت برنامه ریزی شده بود، ۸ برج تا به حال تکمیل شده که ۴ برج در بخش تولد حضرت عیسی و ۴ برج در قسمت مصائب مسیح ساخته شده است. ورودی ها به یک دیگر متصل نیستند و در نتیجه دسترسی جداگانه ای دارند. دست یابی به بالای برج ها به راحتی با آسانسور امکان پذیر است. بالا رفتن از برج های تولد حضرت عیسی به شما منظره ای از شرق بارسلونا به دست می‌دهد و برج های زندگی مسیح به مرکز شهر بارسلونا اشراف دارد. برای پایین رفت از هر دو نوع برج تولد و مسیر زندگی، باید خود از پله ها پایین بیایید.

 

 

فهرست

کلیسا ساگرادا فامیلیا کجاست

ساگرادا فامیلیا از بدو تولد تا زمان حال

معماری ساگرادا فامیلیا

طراحی داخلی کلیسای ساگرادا فامیلیا

هندسه کلیسا ساگرادا فامیلیا

بخش های ساگرادا فامیلیا

موزه

مجموعه سفر

برج های ساگرادا فامیلیا

خواندن آواز

عنوان: پاورپوینت معماری کلیسای ساگرادا فامیلیا

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 51 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید