پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 83 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

موسیقی مکان را یکسره نفی می کند و فقط در زمان وجود دارد. از این رو چون هر چه به رؤیت درآید، باید در مکان موجود باشد، این هنر خطابش نه با حس بینایی بلکه با حس شنوایی است، وسیله مادی آن نیز به همین دلیل توالی اصوات یا نواها در زمان است. این نفی کامل مکان، موسیقی را به هنری مطلقاً ذهنی مبدل می کند. هر تندیسی وجودی مستقل از خویش در مکان دارد و چیزی مستقل است.
در نقاشی، این عینیت تا اندازه ای از میان برداشته می شود. هر تصویری فقط صورت ظاهر را نشان می دهد، با این وصف خود عکس نیز به عنوان یک چیزی وجود خارجی دارد، ولی موسیقی هرگز پاینده نیست بلکه در همان لحظه ای که از ساز بر می خیزد، نابود می شود. بدین سبب از هرگونه عینیت واقعی بی بهره است. پس در موسیقی، بر خلاف هنرهای دیگر، میان عین و ذهن هیچ گونه جدایی نیست.
این موزه با ایده ی ایجاد هیجانات موسیقی راک و پاپ و انتقال آن به معماری در کشور دانمارک ساخته شده است.

 

موزه موسیقی راک و پاپ

طراحی موزه موسیقی و آثار ستاره راک آمریکایی باب دیلن، جدیدترین پروژه اولسون کندیک بر روی یک نماد آمریکایی است. طبق برنامه ریزی های موجود این مرکز هنری در سال 2021 افتتاح می گردد و به طور قطع یکی از شاخص ترین بناهای تولسا در آمریکا به شمار خواهد رفت. موزه باب دیلن توسط دانشگاه اوکلاهما پایه ریزی شده و بیش از 100 هزار اثر هنری از دوران حرفه ای این موسیقیدان مشهور را برای این موزه جمع آوری نموده است.

 

معماری موزه راک و پاپ

این بنا در منطقه ای با رویکرد ایجاد محیط‌های فرهنگی و ترویج موسیقی قرار گرفته و شامل موزه موسیقی راک و پاپ برای جوانان، سالن کنفرانس برای گردهمایی‌ها و همایش‌ها، کتابخانه، استودیوهای ضبط، فروشگاه موزه، کافه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، پاسیو و بخش‌های اداری و خدماتی است.

 

 

فهرست

مقدمه

موزه موسیقی راک و پاپ

معماری موزه راک و پاپ

گروه معماری MVRDV

نمونه آثار گروه “MVRDV”

ارتباط موسیقی و معماری

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 41 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید