پاورپوینت معماری قلعه سنت آنجلو در رم

پاورپوینت معماری قلعه سنت آنجلو در رم

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 60 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت قلعه سنت آنجلو در رم

پاورپوینت قلعه سنت آنجلو در رم ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

در شمال غربی مرکز تاریخی شهر رم به ساختمانی مدور و استوانه ای شکل برمی خورید که به قلعه سنت آنجلو معروف است. در واقع، امپراتور هادریانوس اینجا را به عنوان آرامگاهی برای خود و خانواده اش درست کرد اما سال ها بعد با تغییراتی که در آن اتفاق افتاد کاربردهای دیگری مثل پناهگاه، قلعه و زندان هم پیدا کرد. این بنا امروز بعد از گذراندن سال های بسیار به موزه تبدیل شده و گردشگران زیادی در بازدید از شهر تاریخی رم از آن دیدن می کنند.

 

 

جاذبه های تاریخی رم

استفاده ی نظامی از این قلعه در سال ۱۹۰۱ به پایان رسید تا قلعه مورد نوسازی قرار بگیرد. در سال ۱۹۲۵ این قلعه به موزه تبدیل شد و امروز هم بخشی از آن به موزه ی تاریخ نظامی تبدیل شده است. در این قلعه می توانید از اتاق هایی با طراحی های جذاب دیدن کنید و چشم اندازهای رویایی ببینید. در این قلعه از پله های مارپیچ بالا می روید و از ۵ طبقه دیدن می کنید؛ اول از همه آرامگاه ها را می بینید و بعد به سمت سلول هایی می روید که شخصیت های تاریخی سالیان سال در آنجا زندانی بودند. در طبقات بالاتر اتاق هایی نظرتان را جلب می کند که روزگاری محل زندگی مسئولان کلیسا بودند، اتاق هایی که با نقاشی های جذابی تزئین شده اند و هر کدام از آن ها ساعت ها تماشا را می طلبند. در کنار این اتاق ها مجموعه ای از اسلحه هست که دیدن آن ها هم احتمالا برایتان جالب است. در بالاترین طبقه به یک تراس می رسید که در آنجا می توانید در حالی که شهر رم در پس زمینه تان است عکس های جذابی بیندازید.

 

 

توسعه ارامگاه سنت آنجلو

در عین حال، همانطور که امروزه مشاهده می شود، قلعه سنت آنجلو نه فقط به شکل استوانه ای است و نه مجسمه ارابه ای بالایش قرار گرفته. دلیل آن این است که این ساختمان در طول تاریخ برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

گفتن این که این مقبره در زمان اوجش دقیقا چه شکلی بوده است بسیار دشوار است و از طراحی اصلی آن اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

 

موقعیت استراتژیک ارامگاه سنت آنجلو

در طول قرون وسطی، قلعه سنت آنجلو تحت مالکیت خانواده های مختلف رومی قرار داشت تا این که در سال ۱۳۷۷ دستگاه پاپی ادعای مالکیت قلعه را مطرح کرد. موقعیت استراتژیک قلعه قدیمی باعث شد واتیکان به آن علاقه پیدا کرده و نهایتا صاحب آن شود. این قلعه که در سمت ورودی شمالی شهر رم قرار داشت هم به واتیکان نزدیک بود و هم به رودخانه تیبر و می توانست یک دژ مستحکم برای پاپ باشد.

 

 

فهرست

مقدمه ارامگاه  سنت آنجلو در رم

جاذبه های تاریخی رم

تاریخچه

مقبره ای برای امپراتوران

توسعه ارامگاه سنت آنجلو

حمله بربرها

موقعیت استراتژیک ارامگاه سنت آنجلو

قلعه سنت آنجلو، مکانی مخوف

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری قلعه سنت آنجلو در رم

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 41 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید