پاورپوینت معماری برج سوزن فضایی سیاتل

پاورپوینت معماری برج سوزن فضایی سیاتل

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 118 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری برج سوزن فضایی سیاتل

پاورپوینت معماری برج سوزن فضایی سیاتل ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

برج سوزن فضایی سیاتل

برج سوزن فضایی نام سازه ای با ارتفاع 184 متر در قلب شهر سیاتل است که با عنوان نماد شهر از آن یاد می شود. فاصله سطح زمین تا چراغ قرمز هشدار هواپیما در نوک برج دقیقا 184,404 متر است، عرض آن به 42 متر می رسد و حدود 8660 تن وزن دارد. این برج در غرب رودخانه می سی سی پی واقع شده و در زمان ساخت بلندترین سازه در این نقطه به حساب می آمد. امروزه این برج یکی از مشهورترین دیدنی های آمریکاست. یکی از دلایل شهرت برج سوزن فضایی، مقاومت آن در برابر زلزله های قدرتمند است. این مقاومت برای ساختمانی با این ارتفاع، ویژگی بسیار جالب توجهی به شمار می رود و در کمتر سازه ای مشاهده می شود.

 شکل ظاهری این سازه نیز بسیار جالب است. قسمت بالایی آن شبیه دیسکی دایره ای شکل به نظر می رسد و شباهت زیادی به بشقاب پرنده دارد؛ ظاهری که تا حدی دلیل نام گذاری اش را توضیح می دهد.

 

 

معماری برج سوزن فضایی سیاتل

در شروع پروژه  حفره ای به عمق 9 متر و عرض 36.6 متر ایجاد شد تا فونداسیون ساختمان در آن ریخته شود. بتن ریزی برج سوزن فضایی سیاتل بزرگترین بتن ریزی آن دوره غرب محسوب می شد. حجم قابل توجهی حدود 467 کامیون سیمان در یک روز برای پر کردن حفره استفاده شد و در پایان کار فونداسیونی پدید آمد که وزنی تقریبا هم وزن کل ساختمان داشت؛ فوندانسیونی به وزن 5850تن! خود بنا هم با استفاده از 72 بولت (میله ای آهنین در ساخت و ساز) 9 متری در درون فوندانسیون استحکام داده شد. جالب است بدانید با اینکه این سازه ظاهری سنگین دارد اما، مرکز ثقل آن فقط 1.5 متر بالاتر از زمین قرار گرفته.

 

 

آسانسور شیشه ای | قدم به میان ابرها

یکی از جذاب ترین بخش های برج سوزن فضایی سیاتل برای مراجعان، آسانسور شیشه ای و مرتفع آن است که در مدتی بسیار کوتاه آن ها را به بالاترین قسمت برج می رساند. دور تا دور آسانسور برج با شیشه پوشانده شده و همین موضوع سبب می شود تا استفاده از آن حسی بسیار هیجان انگیز و فراموش نشدنی داشته باشد.

در زمان قدم گذاشتن به داخل این آسانسور اصلا نگران امنیت نباشید؛ زیرا نظارتی بسیار دقیق بر روی تعمیر و سرویس آسانسور صورت می پذیرد و هر چند سال یکبار هم موتور آن تعویض و تقویت می شود.

 

 

فهرست

برج سوزن فضایی سیاتل

تاریخچه ساخت برج سوزنی سیاتل

1959  برج سوزن فضایی بر روی دستمال کافه شکل گرفت

961 زمین و منابع مالی

دسامبر 1961 | بزن بریم فضا

21 آوریل 1962 | روز افتتاح

1974معرفی ویدل

اضافه شدن محل برگزاری مراسم

اول آوریل 1989 | برج سوزن فضایی سقوط کرد

معماری برج سوزن فضایی سیاتل

مقابله با رعد و برق

مقاومت در برابر زلزله

مشکلی به نام باد

آسانسور شیشه ای قدم به میان ابرها

قسمت غربی

قسمت شرقی

قسمت جنوبی

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری برج سوزن فضایی سیاتل

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید