پاورپوینت معماری بازار بانه

پاورپوینت معماری بازار بانه

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 145 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری بازار بانه

پاورپوینت معماری بازار بانه ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

شهر بانه به دلیل واقع شدن در یک موقعیت جغرافیایی خاص، شرایط توپوگرافی و سامانه های اقلیمی موثر بر منطقه از اقلیم نسبتا سردی برخوردار است. به طوری که دمای هوا در سردترین ماه سال به منفی 3درجه سانتیگراد می رسد و گرمترین ماه سال نیز از 29 درجه سانتیگراد فراتر نمی رود وبه همین جهت شرایط زیست اقلیمی ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

 

شهر بانه

بانه در استان کردستان واقع در مرز غربی ایران است. زبان مردم بانه کردی با دین اسلام و مذهب اهل سنت ( پیرو امام شافعی ) می باشد. بانه با همجواری با مرز عراق و موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد موجب واردات و صادرات انواع کالا ها در مرز بانه و ایجاد و رونق بازارچه ها و مراکز خرید شده است.

 

بازار بانه ( شهر پاساژها )

امروزه بانه با مراکز خرید متعدد به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران و معروف ترین دیدنی های بانه شناخته می شود. بازار مرزی بانه حدودا دارای 80 مرکز خرید و پاساژ می باشد به همین دلیل بانه به «شهر پاساژها» معروف است. از معروف ترین پاساژهای بانه میتوان به  مرکز تجارت بین‌الملل پاسارگاد، پاساژ گلستان، مرکز خرید طنین، پاساژ عزیزی، مجتمع تجاری کردستان، مرکز خرید قادری، مرکز خرید کاندیش، مرکز خرید آربابا، پاساژ خیام، پاساژ بهار، مرکز خرید مروارید، مجتمع تجاری زیتون اشاره کرد.

 

اجناس در بازار بانه

اقلام و کالاهایی که در بازار مرزی بانه به فروش می رسند شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌ آرایشی تا لوازم الکترونیکی، تجهیزات صوتی تصویری، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لوازم کوهنوردی، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و غیره می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود.

 

معماری بازار بانه

این صفحات و نوع تقسیم بندی و تناسبات آن ها بر اساس تناسبات طلایی شکل گرفت تا بتواند بیشترین بازدهی بصری را داشته باشد. برای فضای تجاری صفحات با مقیاس بزرگتر و بازشوهایی وسیعتر و برای فضاهای مسکونی نیز با توجه به عملکرد داخلی آن، بازشوهایی متناسب با فضاها شکل گرفت.

بدین ترتیب پروژه به صفحاتی تبدیل شد که از کنار هم قرارگیری این صفحات به یک ججم واحد می رسیم که علاوه بر هماهنگی با بافت پیرامون خود، دارای چالشی در درون خود برای تبعیت فرم از عملکرد بود. با شکل گیری صفحات که پروژه را به چند حجم کوچکتر تقسیم کرده بودند، با عقب و جلو کردن صفحات نسبت به یکدیگر پروژه دارای عمق شد و نمای دوبعدی تبدیل به سه بعد شد.

بازشوهایی که در هریک از صفحات قرار داشت با دیتیلی که نشان دهنده ی بریدگی صفحات بود شکل گرفتند. پس از شکل گیری حجم کلی، صفحات و بازشوها، برای نماین کردن پروژه در بافت شهری از عنصر رنگ استفاده شد. بدین گونه که تمامی صفحات شکل دهنده حجم از جنس سیمان سفید شکل گرفت و در فاصله بین صفحات از رنگ مشکی استفاده شد. در نهایت پروژه خود را به رنگ سیاه و سفید در بافت شهری نمایان کرد.

 

 

فهرست

مقدمه

شهر بانه

بازار بانه ( شهر پاساژها )

اجناس در بازار بانه

نحوه ی ورود اجناس به شهر بانه

نکات

دوره تاریخی

ساختمان تجاری-مسکونی مرز

طرح

معماری

آدرس

میدان جهاد (بازار بانه)

درباره این مکان

پاساژ خدری

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری بازار بانه

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری بازار بانه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید