پاورپوینت معرفی سیاره زمین

پاورپوینت معرفی سیاره زمین

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 103 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 می 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معرفی سیاره زمین

پاورپوینت معرفی سیاره زمین شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

در بین سیارات منظومه شمسی سیاره زمین سومین سیاره است. سیاره زمین به دلیل قرار گرفتن در فاصله ایمن از خورشید، داشتن آب روی سطح خود و برخورداری از جو مناسب، زندگی انسان روی خود را امکان پذیر کرده است. در این مبحث  به تاریخچه پیدایش، مساحت و دیگر خواص این کره خاکی می پردازیم.

۱تاریخچه سیاره زمین :

از پیدایش این کره خاکی ۴,۵ میلیارد سال می گذرد. زمانی که منظومه شمسی شکل گرفت و گاز و گردو غبار را با نیروی جاذبه به سمت خود کشید و زمین را ساخت. ابتدا این سیاره کره ای نیمه مذاب بود که کم کم هسته آن با نشست عناصر سنگین و جبه و پوسته آن با حرکت عناصر سبک تر به سطح آن شکل گرفت. چند میلیارد سال طول کشید تا زمین سرد و جامد شکل بگیرد و جو و اقیانوس ها به وجود آیند. فوران آتشفشان در اقیانوس ها، زمین لرزه ها و حرکت های قاره ای عواملی هستند که زمین ما را دچار تغییر و تکامل می کنند. با گذشت زمان و تغییراتی که در این کره خاکی ایجاد شده آن را مناسب برای رشد و زیست موجودات زنده کرده است.

۲سیاره زمین چیست؟

کلمه زمین از «زم» به معنای سرد و  با «ین» به معنای جسم، و در کل جسم سرد تعریف می شود. سومین سیاره منظومه شمسی و از نظر بزرگی پنجمین سیاره زمین است و این سیاره به دلیل داشتن فلزاتی چون آهن سنگین ترین است. زمین بزرگترین سیاره در بین چهار سیاره ای است (عطارد، زهره، مریخ و زمین) که از سنگ و فلز ساخته شده است. قاره های کره زمین روی ۱۲ صفحه قرار گرفتند که این صفحات روی سنگ های نیمه مذاب در حال حرکت هستند. حرکت سنگ های نیمه مذاب با برخورد جریان های داغ فورانی از هسته زمین است. سرعت حرکت صفحات جامد زمین مانند رشد ناخن های انسان است.

۳شروع حیات و زندگی در زمین :

حدود ۳,۸ میلیارد سال پیش اولین موجودات زنده و حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش اولین دایناسورها در این کره ی خاکی به وجود آمدند. با برخورد یک شهاب سنگ به کره ی زمین و پر شدن جو از غبار و عدم رسیدن نور و گرما به آن باعث ایجاد عصر یخبندان کوتاه شده و نسل دایناسورها را منقرض کرد. این اتفاق ۶۵ میلیون سال پیش رخ داد. اگر تاریخ زمین را با یک ۲۴ ساعت بیان کنیم پیدایش انسان ها در ۲ ثانیه مانده به نیمه شب خواهد بود. چون این سیاره دارای آب بوده و دمای بسیار مناسبی دارد پتانسیل زندگی برای موجودات را دارد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه سیاره زمین

سیاره زمین چیست؟

شروع حیات و زندگی در زمین

ساختار زمین

ترکیب شیمیایی کره ی زمین

مساحت زمین و فاصله آن تا خورشید

انواع حرکات زمین

عنوان : پاورپوینت معرفی سیاره زمین

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت معرفی سیاره زمین

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید