پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد

پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 100 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 آوریل 2022

به روز رسانی در: 16 آوریل 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد

پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

صلح در معنای لغوی یعنی آشتی و سازش. ولی از نظر کاربردی به دو صورت است. ولی همین کلمه در جامعه ی کنونی دارای دو کاربرد اصلی است. کاربرد اول به این صورت است که دو نفر بر سر موضوعی با هم اختلاف دارند به همین دلیل با هم قرارداد صلح منعقد می کنند. این قرارداد هم سبب آشتی و سازش آن ها می شود و هم از اختلافات احتمالی که ممکن است در آینده برایشان به وجود آید جلوگیری می کند.

کاربرد دوم در زمانی است که افراد به جای منعقد کردن انواع قراردادها از عقد صلح استفاده می کنند. عقد صلح با سایر قراردادها تفاوت های زیادی دارد که مالیات کم، یکی از مهم ترین این تفاوت ها است. خود این نوع صلح به انواع مختلفی تقسیم می شود که صلح عمری یکی از آن ها است. حال این صلح عمری یا صلح عمران چیست؟

در واقع صلح عمری نوعی قرارداد است که بر اساس آن، مالک یک ملک، مالکیت تمام ملک خود را از طریق قراردادی که صلح نام دارد و همچنین با داشتن مدارک لازم این قرارداد، به شخص دیگری منتقل می کند. البته شرط این نوع قرارداد این است که مالک اولی یا مصالح، تا زمان حیات خود، مالک ملک است و پس از فوتش، متصالح یا مالک دوم، مالکیت تمام ملک را دارد.

این نوع صلح، مزایای زیادی دارد به همین دلیل در ادامه در مورد مزایا و مدارک لازم برای این صلح صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع قرارداد صلح

در حال حاضر، طبق قوانین، قراردادهای صلح به دو صورت انجام و تنظیم می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • صلح عمری: بر اساس این نوع قرارداد، یک شخص، مالکیت و حق بهره برداری از تمام مال و املاک خود را تا زمان زنده بودن دارد و بعد از فوتش تمام حق و حقوق این املاک به شخص دیگری قابل انتقال می باشد.
  • صلح رقبی: بر اساس این قرارداد، شخص واگذارکننده ی ملک و املاک فقط تا مدت زمان معینی می تواند مالکیت دارایی خود را داشته باشد و بعد از این مدت، مثلا بعد از یک سال، حق بهره برداری از ملک و املاکش به شخصی واگذارشونده انتقال می یابد.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

معرفی انواع قرارداد صلح

معرفی انواع صلح عمری

قرارداد صلح عمری چیست؟

بستن قرارداد صلح عمری برای اموال منقول

صلح عمری شامل چه ارکانی است؟

صلح عمری دارای چه مزیت هایی است؟

آیا در صلح عمری سندی به متصالح انتقال می یابد؟

عنوان : پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت صلح عمری چیست و چه تفاوتی با وصیت نامه دارد

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید