پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر

پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 124 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 فوریه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر

پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

هربرت آی. شیلر، در 5 نوامبر 1919 در آمریکا متولد شد و در 29 ژانویه سال 2000 از دنیا رفت. او اقتصاددان، جامعه‌شناس، استاد مطالعات انتقادی در علوم ارتباطات و همچنین ‌نامی آشنا در زمینه “اقتصاد سیاسی رسانه‌ها” بود.

شیلر دکترای خود را در سال 1960 از دانشگاه نیویورک گرفت وی به‌عنوان یک اقتصاددان به تحصیل پرداخته بود، اما از سال 1970 به بعد سمت استادی ارتباطات را در دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو به‌دست آورد. این زمینه تحصیلی و علاقه او در پیوند با مشرب اصلاح‌طلبانه‌اش، در نقش محوری او در توسعه آنچه تحت عنوان رهیافت اطلاعاتی از موضوع اقتصاد سیاسی (Political Economy) شناخته شده، بازتاب یافته است.

شیلر برجسته‌ترین چهره در زمره گروهی از نظریه‌‌پردازان انتقادی (حسن تعبیری برای پژوهش‌های مارکسیستی در آمریکای شمالی) است که درباره روند‌های کنونی قلمرو اطلاعات به تفسیر می‌پردازند. او یک روشنفکر برخاسته از نیویورک است که در رکورد شدید سال‌های جنگ و از راه تجربیات خود به‌عنوان یک سرباز سال‌های پس از جنگ جهانی دوم در اروپا به یک اصلاح‌طلب تبدیل شده بود.

مقالات و تالیفات

دیدگاه‌های انتقادی هربرت شیلر در زمینه مطالعات ارتباطی، از اواخر دهه1960، ‌از طریق مقاله‌های ارائه‌ شده به کنفرانس‌های تخصصی بین‌المللی و کتاب‌ها و مقاله‌های متعدد دیگر وی شناخته شدند.

در سمپوزیوم “وسایل ارتباط جمعی و تفاهم بین‌المللی”، ‌که در سال 1968 با همکاری یونسکو در دانشگاه لیوبلیانا،‌ شهر مهم یوگسلاوی سابق و مرکز کنونی جمهوری تازه استقلال یافته اسلوونی، برگزار شده، مقاله‌ای با عنوان “ارتباطات بین‌ا‌لمللی، حاکمیت ملی و شورش خانگی”، از شیلر بدون حضور ویدر یکی از جلسات عمومی عرضه شد که توجه فراوانی به خود جلب کرد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

مقالات و تالیفات

آثار

زمینه‌سازان ظهور افکار ابتکاری شیلر

نوآوری‌های علمی شیلر

ابتکار رویکرد انتقادی اقتصاد سیاسی در ارتباطات

افشای جریان امپریالیستی سلطه اطلاعاتی (رسانه‌ای) و فرهنگی آمریکا بر جهان به‌ویژه در مسأله یونسکو

عنوان : پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت زندگینامه هربرت شیلر

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید