پاورپوینت زندگینامه لویی کان

پاورپوینت زندگینامه لویی کان

دسته بندی:

قیمت: 14900 تومان

تعداد نمایش: 102 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 دسامبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه لویی کان

پاورپوینت زندگی نامه لویی کان ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

زندگی نامه لویی کان

زندگی نامه لویی کان در ۲۰ فوریه سال ۱۹۰۱ در جزیره اوزل واقع در استونی (روسیه) متولّد می شود. زندگی نامه لویی کان خانواده او در سال ۱۹۰۵ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می کنند و او را در ۱۷ ماه مارس ۱۹۷۴ به علت حمله قلبی، دارفانی را وداع می گوید. مرگ او در ایستگاه فیلادلفیا در شهر نیویورک هنگام بازگشت از مسافرت هندوستان اتفاق افتاد. نقاشی ساختمان جزیی او یک زندگی پرماجرا را گذرانیده  است.

 

 

هنر معماری

کارهای معماری لویی کان، از طریق پنج اصل ثابت قابل تشخیص است: ۱ ـ احساس ترکیب در کلّ بنا ۲ـ استفاده از مواد و مصالح ساختمانی متناسب با طبیعت آنها.  ۳ ـ احساس فضای معماری به عنوان هدف اصلی.  ۴ ـ  اهمیت نور به منزله ی بخشی از طرح.  ۵ ـ تناسب ها  و ارتباط های معمارانه.

 

 

موسسه امور اداری هنر

کار جدید لویی کان، در شهری  با فعالیتهای تجاری، سیاسی و روشن فکرانه آغاز می شود که آن عبارت است از یک عضو بسیار مهم که باید در کنار یک سری ساختمانهای موجود قدیمی و جدید به آنها افزوده شود. خصوصیات اجتماعی و موقعیت محلی مکان مورد نظر، دقت و احتیاط ویژه ای را در سازمان دهی فعالیت ها و همچنین در ایجاد شکلهای ظاهری معماری می طلبد.

بخش های سه گانه ی این مجموعه که عبارت است از مدرسه ها، خوابگاه دانش جویان و مهمان سرای استادان، به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که همگی بتوانند از جریان باد بهره مند شوند، چرا که از حرکت هوا در میان ساختمان ها یک  جریان دایمی ایجاد می شود.

 

 

مرکز مکانیک و حمل و نقل ولفسون

این مرکز جزو مجموعه ی وسیعی است که در آن بخش های مختلف قبلی پیش بینی شده است. یک راهرو سرپوشیده  ی کوتاه به صورت سایه بان، دانشکده ی مهندسی را به بقیه ی دانشگاه مربوط  و متّصل می کند. کتاب خانه بصورت یک راهروی وسیع در کنار دانشکده قرار گرفته است.

 

 

فهرست

زندگی نامه لویی کان

تحقیقات و مطالعات در زندگی شغلی او

نمایشگاه ها

جوائز و تقدیر نامه ها

هنر معماری

مکانهای مراسم مذهبی

موسسه امور اداری هنر

مرکز مکانیک و حمل و نقل ولفسون

مکانهای مخصوص کار

 دید به سمت شرقی

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه لویی کان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید