پاورپوینت زندگینامه سانتیاگو کالاتراوا

پاورپوینت زندگینامه سانتیاگو کالاتراوا

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 78 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه سانتیاگو کالاتراوا

پاورپوینت زندگی نامه سانتیاگو کالاتراوا ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

زندگی نامه سانتیاگو کالاتراوا

سانتیاگو کالاتراوا در تاریخ 28 جولای 1951 در شهر والنسیا واقع در کشور اسپانیا چشم به جهان گشود. وی یک معمار برجسته، مهندس سازه و مجسمه‌ساز اسپانیایی است. او به‌عنوان یک طراح نخبه در جهان شهرت کسب کرده است. سانتیاگو در والنسیا تحصیلات خود را در مدرسه‌ی هنر و معماری به پایان رساند. پس از پایان تحصیلات معماری در سال ۱۹۷۵ به‌منظور تحصیل در رشته سازه وارد موسسه فنی فدرال سوئیس در زوریخ شد. پس از اتمام تز دکترای رشته مهندسی سازه تحت عنوان چین‌خوردگی قاب‌های سه‌بعدی در سال 1981 فعالیت‌های معماری و مهندسی خود را آغاز کرد.

 

 

بیوگرافی سانتیاگو کالاتراوا

از عناصر شاخص کارهای این هنرمند معمار، خلاقیت هنری به همراه رعایت تکنیک‌های طراحی است که می‌تواند سرمشقی باشد برای هنرمندان کشور عزیزمان ایران که الهام از طبیعت، رعایت نکات علمی، استفاده از پیشینه تاریخی و در یک کلمه فرهنگ گذشته چگونه توانسته در خلق آثاری فوق‌العاده برای یک هنرمند در گوشه‌ای دیگر از جهان، امیدبخش و الهام‌دهنده باشد. درست است که سانتیاگو، شخصیتی است که بیشتر به‌واسطه فعالیت‌های معماری‌اش شهرت یافته است اما به هنر به‌عنوان انگیزه و محرکی برای خلق آثارش می‌نگرد. این شیفتگی و تمایل وی به هنر در طی سال‌ها را می‌توان در تعداد متحیرکننده طراحی‌ها و مجسمه‌هایش تا به امروز، به‌خوبی مشاهده و درک نمود. در طول ۲۰ سال گذشته، وی بیش از ۶۵۰۰۰ اسکیس و طراحی در آرشیوش جمع‌آوری کرده است.

 

 

سبک معماری سانتیاگو کالاتراوا

سانتیاگو کالاتراوا با واژگان مدرنیستی، زبان متفاوتی را بسط و گسترش داده است زبانی که خطوط آیرودینامیکی معمار فنلاندی، ارو سارنین، و حس ارگانیک طراح اسپانیائی، آنتونی گائودی را درهم می‌آمیزد.ساختمان‌های او سبک و دلبازند، احساسی که با استفاده‌ی فراوان از شیشه و ساختارهای باربر توری سبک حاصل می‌شود.

در واقع کار او حاصل درک نیروهای طبیعی و مهارت در بکارگیری مصالح است وی به انحنا و خش به عنوان را حلی مهم، شدیداً علاقه‌مند است و هیچ ساختمانی را بدون ایجاد خمیدگی‌های متعدد نساخته است.

 

 

فهرست

زندگی نامه سانتیاگو کالاتراوا

سانتیاگو کالاتراوا

بیوگرافی سانتیاگو کالاتراوا

برج چرخان

سبک معماری سانتیاگو کالاتراوا

بررسی موزه هنر میلواکی

برج ترنینگ ترسو سوئد

بررسی پل آلامیلو اسپانیا

جایزه معماری AIA

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه سانتیاگو کالاتراوا

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید