پاورپوینت زندگینامه دنیس اسکات براون

پاورپوینت زندگینامه دنیس اسکات براون

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 96 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه دنیس اسکات براون

پاورپوینت زندگی نامه دنیس اسکات براون ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

زندگی نامه دنیس اسکات براون

اسکات براون، دنیس – نام پدری لاکوفسکی – ( زامبیا ۱۹۳۱)، بانوی معمار و شهرساز آفریقایی تبار آمریکایی، در حومه ی شهر ژوهاسنبورگ در آفریقای جنوبی بزرگ شد . از ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۲ در دانشگاه ویت واترزراند درس خواند. او سپس درسش را در رشته ی معماری در کانون معماری لندن به پایان برد ( ۱۹۵۵). پس از سفر و کار در انگلیس و ایتالیا به ایالات متحده کوچید و با نخستین همسرش، رابرات اسکات براون به همکاری پرداخت. دانشنامه ی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری را در ۱۹۶۰ و کارشناسی ارشد معماری را در ۱۹۶۵، از دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. دنیس اسکات براون و رابرت ونتوری همکاری خود را از ۱۹۶۰ در دفتر ونتوری، راوخ و اسکات براون شروع نمودند و در ۱۹۶۷ ازدواج کردند. وی شخصیت علمی برجسته ای است و در نوشتن کتاب درس هایی از لاس وگاس ( ۱۹۷۲)، تأثیری ژرف نهاد.

 

دوران آموزش و تدریس اسکات براون

دنیس اسکات براون از پدر و مادری یهودی سیمون و فیلیس لاکوفسکی متولد شد، از همان کودکی این دیدگاه را داشت که معمار شود. وی با پیگیری این هدف، تابستان‌های خود را با معماران کار می‌کرد.

از سال 1948 تا 1952 پس از تحصیل در کالج Kingsmead، در آفریقای جنوبی در دانشگاه ویتواتسران به تحصیل پرداخت. در سال 1959، رابرت در یک تصادف رانندگی درگذشت.

دنیس اسکات براون در سال 1960 مدرک کارشناسی ارشد خود را در برنامه‌ریزی شهری به پایان رساند و پس از فارغ التحصیلی، به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآمد. وی ضمن تدریس، فوق‌لیسانس معماری را به پایان رساند.

 

 

اتاق در بالا

در سال 1989، اسکات براون مقاله معروف خود را منتشر کرد، “اتاق در بالا؟ جنسیت گرایی و سیستم ستاره‌ای در معماری”.

اگرچه اسکات براون مقاله را در سال 1975 نوشت، اما از ترس آسیب رساندن به شغل خود تصمیم گرفت آن مقاله را چاپ نکند.

این مقاله تلاش او را برای شناخته شدن به عنوان یک شریک برابر شرکت، در دنیای معماری که عمدتا مرد بود، توصیف می‌کند.وی از آن زمان مدافع زنان در معماری بوده و از چندین مورد در مورد تبعیض در این حرفه صحبت کرده است.

 

 

فهرست

زندگی نامه دنیس اسکات براون

آشنایی با دنیس اسکات براون

دوران آموزش و تدریس اسکات براون

جنجال پریتزکر

اتاق در بالا

آثار برجسته

جوایز و افتخارات

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگینامه دنیس اسکات براون

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید