پاورپوینت روانشناس کیست؟

پاورپوینت روانشناس کیست؟

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 119 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت روانشناس کیست؟

پاورپوینت روانشناس کیست؟ ppt در 44 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان روانشناسی بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

روانشناس کیست؟

روانشناس به شخصی گفته میشود که با آزمایش و مشاهده، تفسیر و ضبط نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط آن ها، وضعیتهای روانی طبیعی، فرایندهای ادراکی، شناختی، عاطفی و اجتماعی را مورد مطالعه قرار میدهد.

وقتی مردم اصطلاح روانشناس را می شنوند، خیلی ها بلافاصله تصور میکنند که زن یا مردی در مطب نشسته و مراجعه کننده روی یک کاناپه بیهوش چرمی نشسته و یادداشت هایی را مینویسد. مطمئناً روانشناسان زیادی وجود دارند که به این نوع گفتاردرمانی مشغولند، اما افرادی که در زمینه روانشناسی کار میکنن کارهای مختلفی انجام می دهند.

 

 

نیازهای اساسی‌

استقلال یکی از مسائل بلوغ و به طور کلی دوره نوجوانی است. مرزهای این استقلال در حوزه‌‌های رفتاری، عاطفی و مالی باید کاملا مشخص باشد و آزادی‌های متناسبی برای نوجوانان ایجاد کند. او می‌‌خواهد از قید و بندهای کودکی رها شود و احساس‌ها و موقعیت‌های جدید را شخصا تجربه کند؛ چرا که توانایی‌های جدیدش که از بلوغ فکری، عاطفی و جسمی ناشی می‌شود وی را به این کار تشویق می‌کند. جلوگیری از این آزادی‌های ذاتی که نوجوان معنای آن را دریافته و بوضوح احساس می‌کند نتیجه منفی بر جای خواهد گذاشت؛ روان‌شناسان توصیه می‌کنند آزادی‌ها متناسب با سن نوجوانی به وی اعطا شود به گونه‌ای که نه به مهارگسیختگی بینجامد و نه احساس کند زیر سلطه است و دیگران برایش تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

 

شئون رفتاری جدید

بلوغ به تناسب سن نیازها و رفتارهای جدید برای نوجوان می‌آفریند که بخشی از آنها به اختصار به این شرح است: تمایل به عضویت در گروه‌های دوستی: گروه دوستی همسالان امکاناتی برای مشاوره، یادگیری مهارت‌های جمعی،‌کسب آگاهی، تمرین استقلال، در میان گذاشتن مشکلات و احساسات بلوغ، کنترل رفتار و روابط عاطفی گسترده‌تر در اختیار نوجوان قرار می‌دهد. گروه‌های دوستی به بهبود روابط عاطفی و اجتماعی و سازگاری وی کمک می‌کند و نوجوان را در معرض تعامل انسانی و دلخواه قرار می‌دهد.

 

 

فهرست

روانشناس کیست؟

حیطه خدمات درمانی  قابل ارائه در مراکز آموزشی

لزوم وجود روانشناس

نیازهای اساسی‌

شوون رفتاری جدید

 

 

عنوان: پاورپوینت روانشناس کیست؟

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 44 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید