پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا + دو نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا + دو نمونه موردی دیگر

دسته بندی:

قیمت: 29900 تومان

تعداد نمایش: 346 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل بررسی معماری سه نمونه کافه کتاب با عنوان های تحلیل کافه کتاب ¾۹ – کلمبیا + کافه کتاب لانگشنگ و کافه کتاب Rong Bao Zhai  در قالب پاورپوینت و دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا و دو نمونه دیگر

36اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

کافه کتاب ¾۹

گروه طراحی کافه کتاب ¾۹ – کلمبیا
مساحت
سال ساخت کافه کتاب ¾۹ – کلمبیا
معرفی پروژه
بررسی حجم
ویژگی طراحی
تقسیم بندی کافه کتاب کافه کتاب ¾۹ – کلمبیا
پلان
و…

مختصری از متن نمونه اول :

این کافه کتاب در دو طبقه و به مساحت ۱۲۰ متر مربع ساخته شده و با استفاده از چوب، مبلمان، گل و گیاه و لوازم دکوری که برای طراحی داخلی آن، تعریف شده است، به فضایی بسیار صمیمی و گرم تبدیل شده است. در این کافه مناطقی برای کودکان به صورت پنهان در نظر گرفته است یا مکانهایی است که می توانند ضمن یادگیری و لذت بردن از یک کتاب خوب ، نقاشی ، استراحت و بازی کنند. برای بزرگترها اتاقهای خواندن خصوصی و همچنین جداول برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد ، همه با مواد گرم ، مبلمان و اشیاء تزئینی احاطه شده اند.

تحلیل کافه کتاب لانگشنگ

گروه طراحی
مساحت کافه کتاب لانگشنگ
موقعیت
معرفی پروژه
بررسی حجم کافه کتاب لانگشنگ
پلان
و…

مختصری از متن نمونه دوم

تمام قفسه های داخلی از پنل فولادی ساخته شده است؛ همچنین پنل های به کار رفته در نمای خارجی نیز از همان متریال هستند. هماهنگی قابل توجه نماهای داخلی و خارجی با یکدیگر، به عنوان یکی از نقاط عطف این پروژه عمل می کند. با توجه به استفاده از پانل های فولادی ضد زنگ، متریال چوب نیز در این پروژه استفاده شده است. در این پروژه با ترکیب مواد و متریال های آشنا با ساختار نا آشنا و جدید، احساس ابعاد فضایی مبهم نشان داده شده است. در این فضای تازه بازسازی شده ی ۱۸۸ متر مربعی، ۲۰،۰۰۰ جلد کتاب و همچنین  ۲۴ عدد میز وجود دارد.

تحلیل کافه کتاب Rong Bao Zhai

گروه طراحی
مساحت
موقعیت کافه کتاب Rong Bao Zhai

معرفی پروژه
پلان طبقات کافه کتاب Rong Bao Zhai
مقطع
نما کافه کتاب Rong Bao Zhai
و…

مختصری از متن نمونه موردی سوم:

به منظور تغییر چهره کتاب فروشی های قدیمی ، طراحی های جدید از قفسه های کتاب آهنی شفاف و به رنگ روشن استفاده می کنند . تجهیزات ، نور و گیاهان سبز در این فروشگاه فضای داخلی آن را بسیار آرام و پر نشاط نشان می دهد .

این ساختمان به صورت فضایی مرکز گرا در آمده است که قسمت مرکزی آن توسط قفسه های کتاب احاطه شده است . بخش مرکزی در طبقه اول به عنوان میز صندوقدار و پیشخوانی برای صرف قهوه استفاده می شود . در طبقه دوم اتاق جلسات قرار گرفته است که مانند جعبه شیشه ای براق با شیشه های متحرک است که این شیشه های متحرک می توانند روشنایی داخلی را سالن جلسات تنظیم کنند که این طراحی به انعطاف پذیر تر شدن سالن جلسات کمک می کند .

عنوان: پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا و دو نمونه دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

3

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید