پاورپوینت تحلیل معماری موزه مری رز

پاورپوینت تحلیل معماری موزه مری رز

دسته بندی:

قیمت: 18000 تومان

تعداد نمایش: 51 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 آوریل 2023

به روز رسانی در: 28 اکتبر 2023

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری موزه مری رز

این فایل شامل تحلیل معماری موزه مری رز اثرمعماران ویلکینسون ایر در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری موزه مری رز

38 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

گروه طراحی

مساحت موزه مری رز

موقعیت

پلان موزه مری رز

نما

مقطع موزه مری رز

و…

مختصری از متن:

طراحی موزه جدید مری رز 27 میلیون پوندی – توسط معماران Wilkinson Eyre (معمار و رهبر تیم طراحی) و Pringle Brandon Perkins+Will (معمار داخلی) – طراحی شده است. نتیجه یک طراحی واقعا منحصر به فرد است که اسرار کشتی معروف تودور را نشان می دهد و 30 سال از بیرون آمدن بدنه مری رز از Solent جایی که او به مدت 437 سال کشف نشده دراز کشیده بود را نشان می دهد.

مانند ساخت جعبه جواهرات برای نگهداری یک جواهر گرانبها، تیم طراحی با هم یک ساختمان و فضای داخلی ایجاد کرده اند که از مری رز محافظت کرده و آن را نمایش می گذارد. ساختمان موزه که از درون به بیرون طراحی شده است، بسیاری از نشانه‌های خود را از کشتی تاریخی گرفته است و به بدنه، مصنوعات و نمایشگاه‌های آن اجازه می‌دهد در مرکز صحنه قرار گیرند و تجربه‌ای را برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند که مناسب این قطعه تاریخی قابل توجه باشد.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری موزه مری رز

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 38

پیش نمایش اسلایدها

3

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید