پاورپوینت تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

پاورپوینت تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

دسته بندی:

قیمت: 39000 تومان

تعداد نمایش: 147 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 جولای 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

این فایل شامل تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

24 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

موقعیت

 گروه طراحی مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

مساحت

معرفی پروژه مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

پلان طبقات

نما

مقطع مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

و…

مختصری از متن:

ساختمان به گونه ای طراحی  شده که به ساختار بافت و نور می بخشد، دیوارهای روبانی منحنی از شامپاین منحنی، آنودایز شده، آلومینیوم فرم را به سمت بالا می پیچد تا بر روی خیابان به سمت شمال قرار بگیرد. دیوارهای پایینی با نوارهای عمودی از چوب ناتمام روبینیا پوشیده شده است که درختان پارک همسایه را انعکاس می کنند. در پلان، مرکز یک راه پله مارپیچ وجود دارد که بر روی خود بالا می رود. در شمال، در سطح خیابان، نما به نظر می رسد که بالا می رود تا یک ورودی لعاب دار را نمایان کند که با میلیون های آلومینیومی آبی تیره تکمیل شده است.

برای حفظ یکپارچگی بصری فرم، معمار پنجره‌های کمی را در امتداد دیوار روبانی قرار داد – و آن‌ها با لت‌هایی روبه‌رو شده‌اند که چرخانده شده‌اند تا نور روز و مناظر را فراهم کنند. در اطراف این مجموعه، محوطه ای از بتن صیقلی و خاکستری روشن قرار دارد که با نوارهایی از سنگ آبی بلژیکی پوشیده شده است. این نوارهای آبی روی دیوارهای روبان و داخل ادامه می یابند و یک الگوی نامنظم را تشکیل می دهند که طرح را یکپارچه می کند.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مرکز کنگره دانیل لیبسکیند

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

1 31cc2

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید