پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen اثر JSWD Architekten+ دو نمونه دیگر

پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen اثر JSWD Architekten+ دو نمونه دیگر

دسته بندی:

قیمت: 35500 تومان

تعداد نمایش: 37 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 آوریل 2023

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen اثر JSWD Architekten + تحلیل معماری مهد کودک Les Séveriers + تحلیل معماری مهد کودک انبرگ

این فایل شامل تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen اثرJSWD Architekten + تحلیل معماری مهد کودک Les Séveriers + تحلیل معماری مهد کودک انبرگ در  قالب پاورپوینت و دارای 28  اسلاید قابل ویرایش می باشد.

این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen اثر JSWD Architekten + تحلیل معماری مهد کودک Les Séveriers + تحلیل معماری مهد کودک انبرگ

28 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

نمونه اول

پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen

گروه طراحی مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen

مساحت

موقعیت مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen

معرفی پروژه

پلان مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen

نما

مقطع

و…

مختصری از متن:

مرکز مراقبت روزانه “Miniapolis” در محله ThyssenKrupp دارای 100 کودک در گروه های سنی مختلط است. جذابیت فنی ساختمان از الزامات آموزش متمرکز “Reggio Pedagogy” پیروی می کند. این مفهوم علاوه بر ترویج میل علمی و فنی بر آموزش تفکر ریاضی، موسیقی، زبان و تمرین تمرکز دارد. نقطه مرکزی ساختمان دارای یک “پیازا” دو طبقه است. این مرکز دهکده توسط شش اتاق گروه احاطه شده است.

نمونه دوم

پاورپوینت تحلیل معماری مهد کودک “Les Séveriers

گروه طراحی

مساحت مهد کودک “Les Séveriers

موقعیت

معرفی پروژه مهد کودک “Les Séveriers

پلان

نما مهد کودک “Les Séveriers

مقطع

و…

مختصری از متن:

پروژه میزبان یک مهدکودک شامل سه بخش، غذاخوری و توسعه شهری در یک منطقه مسکونی در La Ciotat است. ایده معماری ایجاد ساختمانی است که در کلیدهای پیانوی موجود در جنگل کاج قرار می گیرد. حجم های مختلف ساخت و ساز با ظرافت در یک شیب ملایم ایجاد فواصل طبیعی در داخل مدرسه است.

نمونه سوم

پاورپوینت تحلیل معماری مهد کودک انبرگ

گروه طراحی مهد کودک انبرگ

مساحت

موقعیت مهد کودک انبرگ

معرفی پروژه

و…

مختصری از متن:

پروژه ای که توسط معماران > architektgruber.com < با همکاری کادر آموزشی در خصوص گسترش مهدکودک موجود توسعه یافته است. تمرکز بر یک مفهوم بلندمدت، از دیدگاه کاربر آینده بود. هدف ایجاد فضاهای دوستدار کودک و پر از نور بود که به بچه ها اجازه می دهد با بازی های سرگرم کننده یاد بگیرند. انعطاف پذیری و زیست پذیری کلاس ها، مقیاس و نسبت ها و همچنین دسترسی، نقش اساسی در پروژه دارند. همچنین تمرکز بر ایجاد مکان های سرپناه و رزرو شده بیشتر به نام “مکان های عقب نشینی” بود.

عنوان: پاورپوینت تحلیل معماری مراقبت روزانه ThyssenKrupp Quarter Essen + تحلیل معماری مهد کودک Les Séveriers + تحلیل معماری مهد کودک انبرگ

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 28

پیش نمایش اسلایدها

4

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید