پاورپوینت تحلیل مدرسه آزاد APAP + دو نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل مدرسه آزاد APAP + دو نمونه موردی دیگر

دسته بندی:

قیمت: 31500 تومان

تعداد نمایش: 127 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مدرسه آزاد APAP + دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های مدرسه آزاد APAP ؛  مدرسه Longyuan و  مدرسه بنیاد برادسکو در قالب پاورپوینت و دارای 58  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مدرسه آزاد APAP + دو نمونه موردی دیگر؛ 58اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

نمونه موردی اول:

تحلیل مدرسه آزاد APAP

گروه طراحی
مساحت مدرسه آزاد APAP
گروه طراحی
معرفی پروژه مدرسه آزاد APAP
ویژگی طراحی
پلان مدرسه آزاد APAP
نما
و…

مختصری از متن نمونه اول- تحلیل تحلیل مدرسه آزاد APAP  :

در طبقه همکف، این سازه کانتینر مانند تبدیل به آمفی تئاتر عمومی شده است که از توپوگرافی شیبدار موجود بهره می‌برد، بخش پایینی آمفی تئاتر چشم اندازی را در طول لبه رودخانه پدید می‌آورد که در بخش بالایی که به بالاترین سطح می‌رسد با فضای باز اصلی در این سازه پیوند می‌خورد و آن را به محلی برای اجرا تبدیل می‌کند. این فضاهای عمومی گردهم آیی ها و اجتماعات را در خود شکل می‌دهد. یک کانتینر مستقیماً به مسیر پیاده وصل شده و دسترسی به طبقات بالا را فراهم می‌کند. در طبقه دوم و بیرون از کانتینرهای معلق، فضای داخلی شامل یک فضای چند منظوره بزرگ و باز که به عنوان فضای نمایشگاهی و اتاق جلسات و اجتماعات عمل می‌کند. همچنین دو استودیو برای هنرمندان مقیم وجود دارد.

نمونه موردی دوم:

تحلیل مدرسه Longyuan

معرفی پروژه
گروه طراحی
موقعیت
مساحت مدرسه Longyuan
کانسپت طرح
پلان مدرسه Longyuan
سایت پلان
نما
مقطع مدرسه Longyuan
و…

مختصری از متن نمونه موردی دوم- تحلیل مدرسه Longyuan:

محوطه مدرسه Longyuan دارای چشم انداز مجموعه ایی از فضا های آموزشی شخصی مانند کلاس موسیقی، کلاس هنری، کلاس رقص، اتاق ژیمناستیک می باشد. طراحی منظر با یک پلت فرم حیاط سر پوشیده در طبقه اول را به طبقه دوم متصل می کند.
شیب ها در فضای باز یک سیستم فضایی غنی و جالب را به وجود آورده است که مکان مناسبی را برای بازی و اکتشاف کودکان مانند بازی در باغ و تپه های سبز با زمین های کم عمق ایجاد نموده است و امکان بازی و شناخت ماهیت محیط را برای کودکان فراهم می سازد.

نمونه موردی سوم:

تحلیل مدرسه بنیاد برادسکو

معرفی پروژه
گروه طراحی مدرسه بنیاد برادسکو
مساحت
موقعیت
طراحی مدرسه بنیاد برادسکو
پلان
مقطع
و…

 

مختصری از متن نمونه موردی سوم – تحلیل مدرسه بنیاد برادسکو:

دبیرستان جدید بنیاد برادسکو در اوساسکو در نزدیکی سائوپائولو برزیل افتتاح شد. این مدرسه توسط گروه معماران Shieh Arquitetos Associados طراحی شده، شرکتی با بیش از 40 سال سابقه و متمرکز بر معماری آموزشی؛ این پروژه یک ساختمان اداری را که در اصل توسط بانک برادسکو اشغال شده بود به یک مدرسه ی منطبق بر اصول سطح بالای مؤسسات آموزشی بدل نمود.

پیشنهاد اصلی این بود که بیشترین بخش سازه ی موجود حفظ شود و در عین حال از منابع ساختاری استفاده شود که بتوانند نما و حیات جدیدی به ساختمان بدهند، تا با ساختمان های آموزشی همخوانی داشته باشد. برخی از راهکارها، شامل این موارد بود: گنجاندن یک نمای سایه بانی که در برابر آفتاب، فضای راحتی ایجاد نماید، و پالایش نور پراکنده در کلاس های درس، استفاده از پرده های عمودی بزرگ، راه پله های داخلی جدید، راهروهای ورودی جدید، طبقه ی همکف در ارتفاع پایین که همانند حیاط و باغ باشد، و موارد بسیار دیگر. طرح هایی ارائه شد تا برخی چالش های موجود بر روی سازه ی عمودی را رفع کنند: تعداد زیاد دانش آموزان و محدودیت حیاط ها. از این رو، کلاس های درس در طبقات پایین تر ساماندهی شدند – به جز برای طبقه ی همکف که به حیاط ورودی و کافه تریا اختصاص داده شد.

 

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مدرسه آزاد APAP + دو نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 58

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل مدرسه آزاد APAP

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید