پاورپوینت انواع شومینه در ساختمان ها

پاورپوینت انواع شومینه در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 183 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع شومینه در ساختمان ها

پاورپوینت انواع شومینه ها در ساختمان ها ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

شومینه یا هیمه سوز  با ساختاری معماری درون دیوار برای نگه‌داشتن آتش و سیستم گرمایشی است. در پیدایش کارایی اصلی شومینه گرمادهی و حتی در مواردی محلی مخصوص پخت و پز بود که در این به اصطلاح باکس آتش در آتش دان قرار می گرفت و بوسیله یک دودکش گاز ها و ذرات ناشی از سوخت هیزم به بیرون هدایت می گردید. البته به مرور زمان و با تغییر سلیقه و پیشرفت معماری کارایی شومینه ها کمتر و به زیبایی آن به عنوان یک آیتم لوکس در دکوراسیون داخلی منزل وجه بیشتری گردید به عنوان مثال محل قرار گیری شومینه در یک پلان و همچنین پوشش دیوار های مجاور و پوشاننده آن و نیز دکور کنسول بوجود آمده در اثر ساخت آن همگی نقش کلیدی در طراحی و ساخت یک شومینه ممتاز خواهند بود.

 

 

شومینه هیزمی (شومینه چوبی)

یکی از قدیمی ترین انواع شومینه، شومینه هیزمی یا همان شومینه چوبی است که در آن از سوزاندن چوب برای تولید حرارت و ایجاد گرما استفاده می شود. گرمای ایجاد شده از شومینه هیزمی تا حدی قابل کنترل نیست و مانند دیگر سوخت ها امکان کم یا زیاد کردن شعله و گرما تنها با کم یا زیاد کردن هیزم امکان پذیر است.

 

 

شومینه گازی

شومینه گاز سوز یکی از انواع شومینه است که ممکن است هنگام استفاده، احساسی مشابه با شومینه چوبی ندهد، اما شومینه های گازسوز دوده ایجاد نمی کنند و حرارت بیشتری دارند. گرما و حرارت ایجاد شده توسط شومینه گازی با کم یا زیاد کردن مقدار گاز قابل کنترل است و هزینه گاز مصرفی نسبت به دیگر انرژی ها کمتر و اقتصادی است.

 

 

شومینه برقی

شومینه های برقی یا الکتریکی به سرعت در حال تبدیل به محبوبترین شومینه ها از نظر نوع سوخت می باشند.  شومینه الکتریکی توسط برق و با گرم کردن فنرهای داخلی تولید حرارت می کند. شعله ایجاد شده در شومینه الکتریکی ساختگی است. این شعله ساختگی مانند یک شعله واقعی بنظر می رسد و احساسی مشابه با آن ایجاد می کند.

 

 

فهرست

مقدمه

انواع شومینه از نظر سوخت

شومینه هیزمی (شومینه چوبی)

شومینه گازی

شومینه الکل سوز

شومینه برقی

شومینه ژل سوز

انواع شومینه از نظر شکل ظاهری و روش نصب

شومینه سنتی

شومینه ایستاده

شومینه دیواری

شومینه توکار

شومینه رومیزی

شومینه معلق

شومینه دو طرفه

شومینه شیشه ای

کوره چوب سوز

شومینه طاقچه دار

شومینه دیوار تلویزیون

آتشدان انواع شومینه

بزرگ‌کردن آتشدان انواع شومینه

کوچک‌کردن آتشدان انواع شومینه

دودکش شومینه

بزرگ‌کردن دودکش شومینه

کوچک‌کردن دودکش انواع شومینه

فضای نگهداری از چوب‌ها در انواع شومینه

بزرگ‌کردن دودکش شومینه

شومینه گازی با ظاهری غیر متعارف

بزرگ‌کردن آتشدان و دودکش و برداشتن سطح جلویی شومینه

بزرگ‌کردن آتشدان و حذف کردن سطح جلویی شومینه

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع شومینه ها در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید