پاورپوینت انواع سقف در ساختمان ها

پاورپوینت انواع سقف در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 13900 تومان

تعداد نمایش: 117 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 2 ژانویه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع سقف در ساختمان ها

پاورپوینت انواع سقف ها در ساختمان ها ppt در 49 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

سقف از جمله مهم ترین قسمت های ساختمان است که به روش های مختلف اجرا می شود. این بخش از بنا باید از مقاومت لازم در برابر نیروهای وارده برخوردار باشد تا دچار آسیب نگردد. سیستم های متفاوتی برای اجرای سقف توسط مهندسین و سازندگان به کار برده می شود.

 

 

سقف تیرچه بلوک

سقف تیرچه بلوک از جمله رایج ترین انواع سقف است که در آن تیرچه ها نقش تیر فرعی را داشته و فاصله بین آنها با بلوک پر می شود. در این سقف بلوک ها نقش سازه ای ندارند. در ساختمان های اسکلت فلزی، بتنی و آجری از این نوع سقف استفاده می شود. سقف تیرچه بلوک وزن سبکی دارد و در برابر نیروهای افقی از مقاومت لازم برخوردار است.

 

 

سقف وافل

سقف وافل یا دال دوطرفه به سقفی گفته می شود که با استفاده از سیستم دال قابلمه ای ساخته می شود. به این سقف ها، سقف قابلمه ای و یا سقف مشبک نیز گفته می شود که همانند دال دوطرفه است و در مقایسه با سایر سقف های مجوف و سقف های عرشه فولادی هزینه اجرای پایین تری دارد.

 

 

سقف متحرک

سقف متحرک نمونه ای از سقف های برقی می باشد که از متریال های متفاوت در ساخت آن ها استفاده می شود. این سقف ها قابلیت باز و بسته شدن دارند و در مکان های مختلف مانند کافه های روباز و سایبان استخرها مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه ای از متریال هایی که در ساخت سقف متحرک مورد استفاده می گیرد.

 

 

سقف سیاک

این نوع سقف، یکی از شیوه های اجرای سقف های تیردال و دال یک طرفه می باشد. در این روش، قبل از بتن ریزی، این مسئله اهمیت دارد که شمع های چوبی و یا آهنی و آرماتورگذاری های لازم در تیرچه ها و دال انجام بگیرد.

در این روش بلوک های سفالی و سیمانی پرکننده بین تیرچه ها حذف می شود و علاوه بر کاهش بار سازه، نشت شیرابه های بتن را از بین تیرچه ها کاهش می دهد و موجب ارتقاء سطح کیفی بتن می شود.

 

 

فهرست

مقدمه

انواع سقف

سقف دال بتنی

سقف تیرچه بلوک

سقف عرشه فولادی

سقف تیرچه کرومیت

سقف وافل

سقف یوبوت

سقف متحرک

سقف متحرک پارچه ای

سقف کاذب

سقف کامپوزیت

سقف تیردال

سقف کوبیاکس

سقف پیش تنیده

سقف طاق ضربی

سقف روفیکس

سقف سیاک

سخن پایانی

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع سقف ها در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 49 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید