پاورپوینت انواع درب ها در معماری

پاورپوینت انواع درب ها در معماری

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 174 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع درب ها در معماری

پاورپوینت انواع درب ها در معماری ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

تعریف درب

به طور کلی از ساختمان گفته می شود که با بازو و بسته شدن فضاهای داخلی و خارجی رابه هم مربوط می نامید .ودر بعضی از موارد نیز عبور نور و تبادل هوا را ممکن یا نا ممکن می نماید. وظیفه اولیه در ایجاد امکان دسترسی است و از جمله مقاومت و پایداری – حفظ حریم خصوصی و ایمنی – عایق حرارتی و صوتی – حفظ محیط از باد و باران.

 

 

موقعیت قرارگیری درب ها

درب های داخلی : درب های داخلی باید در جایی قرار بگیرند که فضای قابل استفاده اتاق بیشتر شود . اما درباره این که درب ،به داخل یابه بیرون ساختمان باز شود ، باید تصمیم گیری درستی اتخاذ گردد که معمولاً درب ها به داخل باز می شوند درب ها بر اساس نوع ساختار ، مکان گیری و اهدافی که لذای آنان طراحی می شود نامگذاری شده است . درب متعادلا یا بالانس شده برای باز شدن به نیروی کمی نیاز دارد و برای کریدورها بسیار مناسب است . پهنای درب، براساس نوع کاربردی آن براساس اتاق آن تعیین می شود و کمترین مقدار بازشوی یک درب از داخل 55 است.

 

 

درهای تلسکوپی تاشو

درهای کرکره ای غلتکی و الومینیومی از انواع دیگر درها هستند که هنگام باز بودن شکل غیر معمولی دارند . درهای تک جداره یا چند جداره در ساختمانهای صنعتی – شرکتهای حمل و نقل و کارگاههای استفاده می شوند . حداکثر اندازه این درها از لحاظ پهنا 18 متر و از لحاظ ارتفاع 6 متر می باشند .

 

 

سیستم های درب بازکن اتوماتیک

جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهداف حفاظتی و امنیتی در مکانهای مختلف بر روی انواع گوناگون درب ها مانند درب گاراژ – درب حیاط – درب ورودی ساختمان و حتی درب اتاق های ساختمان (برای افراد معلول) نصب و مورد استفاده قرار می گیرد . بعد از نصب این سیستم ها می توان تنها با فشار دادن شستی روی یک ریموت کنترل از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد.

 

 

در تراس

در تراس به دلیل ارتباط با فضای بیرون و تاثیر پذیری مستقیم از هوای بیرون اهمیت خاصی دارد. جنس این در بر اساس جنس پنجره های ساختمان انتخاب می شود. در ساختمان هایی با شیشه های دو جداره و پنجره های UPVC درِ تراس نیز از همین جنس تهیه می شود.

 

 

فهرست

تعریف درب

قسمت های مختلف درب

انواع در ب بر حسب شرایط:

مصالح مورد استفاده در درب ها :

موقعیت قرارگیری درب ها

درب، در مکانهای مختلف

اندازه ها و چارچوب

انواع چار چوب

محل نصب چارچوب درب

بررسی درب های اتو ماتیک

اساس عملکرد هر یک از دربهای اتوماتیک

مرکز کنترل در دربهای اتوماتیک

مناسب با اقلیم منطقه :

درِ سرویس بهداشتی

در انباری

در تراس

در اتاق خواب

درهای تزئینی

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع درب ها در معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید