پاورپوینت انواع بتن ها در ساختمان

پاورپوینت انواع بتن ها در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 114 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع بتن ها در ساختمان

 

پاورپوینت انواع بتن ها در ساختمان ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

بی شک، بشر زمانی پیشرفت و تمدن را تجربه کرد که برای مدتی طولانی، در محل مشخصی سکونت یافت؛ دیگر توان بشر صرف مهاجرت های طولانی نمی شد و برای برطرف کردن مشکلات به راه حلهای تازه و افکار تازه ای روی آورد.

بدون تردید، ماندگارترین این نوع مصالح که از تخت جمشید ایران تا اهرام مصر سالیان سال پایدار مانده سنگ است؛ اما سنگ به صورت اولیه؛ با توجه به شکل پذیری کم و حمل و نقل دشوار نمی تواند به عنوان مصالح اصلی در ساختمانهای امروزی کاربرد داشته باشد و این امر باعث شد که نوعی سنگ مصنوعی توسط بشر خلق گردد، که علاوه بر داشتن خواص سنگ مانند ماندگاری بالا و سازگاری با محیط اطراف، دارای قابلیتهایی مانند شکل پذیری مناسب وحمل آسان نیز باشد؛ امروزه این نوع مصالح را به نام بتن می شناسیم.

 

بتن سبک

بتن سبک (Lightweight concrete) ماده ای است با ترکیبات جدید و فوق العاده سبک و مقاوم  و یکی از مصالح مهم و کار امد در صنعت ساختمان مدرن که دارای کاربرد های متنوعی است.قاب های ساختمانی چند منطقه و دیوارهای جداکننده ,سقف های پوشاننده, صفحات انعطاف پذیر پل ها, عناصر پیش تنیده وپس تنیده وبقیه اجزا از جمله این مواد هستند .

 

بتن رنگی

بتن رنگی (colored concrete)،بتنی است که سطحی با مقاومت بالا در برابر سایش ایجاد می کند که برای مکان های که رفت و آمد زیاد مثل  پیاده رو ها است ، و گاها به عنوان کفپوش بتنی بر روی سطوح بتنی اجرا می شود.

بتن رنگی دارای رنگ دانه هایی است که می تواند مختلف باشد که عموماً از منظر زیبایی مورد توجه قرار میگیرید.

 

بتن اکسپوز

بتن اکسپوز یا بتن نما به پنل های پیش ساخته بتنی گفته می شود که روی سطح پایانی کار، بر روی نمای داخلی، خارجی یا کف، نصب می شود.

بدین معنی که پس از نصب این پنل از پوشش یا مصالح دیگری بر روی آن استفاده نمی شود. لذا کیفیت و سطح ظاهری بتنی که به عنوان پنل نهایی نصب می شود از اهمیت زیادی برخوردار است.این امر به ویژه در سازه های عمومی و بنا ها و سازه های معماری نقش خود را بیشتر نمایان می نماید.

 

بتن قابل اجرا در محل

 این نوع بتن در پروژه های بزرگی مانند سد سازی و پل سازی کاربرد فراوانی دارد. علت این امر نیز مصرف بالای بتن در روند کار است. اجرای کار در این روش به این صورت است که قالب های بتن اکسپوز در محل ساختمان تهیه می شوند و همان جا بتن ریزی صورت می گیرد.

 

 

فهرست

مقدمه

مزایای کاربرد بتن سبک

بتن سبک سازه ای

چگونگی تولید بتن سبک

بتن سبک

بتن متخلخل

بتن سنگین وزن

بتن رنگی

بتن با مقاومت بالا

بتن الیافی

بتن اکسپوز

بتن آب بند

بتن معمولی

معرفی انواع بتن اکسپوز و نحوه اجرای آن

انواع بتن اکسپوز

بتن قابل اجرا در محل

نکات استفاده از بتن اکسپوز قابل اجرا در محل

بتن اکسپوز پیش ساخته

مزایای بتن اکسپوز پیش ساخته

روش های ساخت انواع بتن اکسپوز

سخن پایانی

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع بتن ها در ساختمان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید