پاورپوینت انواع بام ها در ساختمان ها

پاورپوینت انواع بام ها در ساختمان ها

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 122 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع بام ها در ساختمان ها

پاورپوینت انواع بام ها در ساختمان ها ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

برای کاهش هر چه بیشتر نیاز انرژی، در ساختمان‌ها ، علاوه بر لزوم در نظر گرفتن عایق‌های حرارتی با ضخامت کافی، بهره‌گیری از راهکارهای مناسب به منظور کاهش مصرف انرژی، می‌تواند تأثیری تعیین‌کننده بر روی بیلان انرژی ساختمان داشته باشد. بام ساختمان، به عنوان بدنه ای از بنا است که همواره در تمام طول شبانه روز مستقیماً از عوامل جوی تأثیر می-پذیرد، علاوه بر این، اتلاف حرارتی سقف به علت مساحت قابل توجه آن و رقم کلان مجموع اتلاف حرارتی پوشش های سقفی در مقیاس شهری، این عنصر ساختمانی را از نظر اتلاف حرارتی حائز اهمیت نموده است.

 

بام شیروانی جعبه ای

بام‌های شیروانی جعبه‌ای دارای دو ضلع شیب‌دار هستند که برای تشکیل یک برآمدگی به هم می‌‌‌‌‌‌‌رسند و از هر سمت دارای یک ضلع مثلثی هستند که با دیوارها محصورشده‌اند. این نوع بام در مناطقی که دارای شرایط آب و هوایی سرد هستند، از محبوبیت خاصی برخوردار است و طرحی پایداری را ارائه می‌دهد که به‌خوبی با باران و برف مقابله می‌‌‌‌‌‌‌کند.

 

بام ترکیبی

یک بام ترکیبی، به معنای واقعی کلمه، ترکیبی از انواع بام‌‌‌‌‌‌‌ها است. غالباً به دلایل زیبایی‌شناسی و عملی بام‌های ترکیبی می‌توانند طیف وسیعی از سبک‌ها را با ترکیب دو یا چند طرح نمایش دهند. به‌عنوان‌مثال، یک پنجره بام و ‌‌‌‌‌‌‌بام شیب‌دار از دو سو. این‌یک گزینه عالی برای داشتن یک ظاهر منحصربه‌فرد و جالب است.

 

بام پا اسبی

بام پا اسبی معمولاً در انبارهای غله مشاهده می‌شود، یک بام دوطرفه متقارن با بخش فوقانی کم شیب و شیب تندتر در پایین از هر طرف است. این طراحی، فضای داخل انبار یک ساختمان را به حداکثر می‌رساند، اما به دلیل نامناسب بودن آن‌ها در مناطقی با باد‌‌‌‌‌‌‌های سنگین یا برف، بیشتر در خارج از منازل و انبارها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بام ساده شیبدار از دو سو

بام ساده شیب‌‌‌‌‌‌‌دار از دو سو  نوعی بام بدون شیروانی و یا سطح‌‌‌‌‌‌‌های عمودی به سمت پشت‌بام است که در آن هر چهار طرف به‌صورت متقارن دارای شیب ملایم به سمت دیوارها هستند. ویژگی مشخص‌‌‌‌‌‌‌کننده بام‌های شیب‌‌‌‌‌‌‌دار از دو سو این است که وجوه بام معمولاً دارای زاویه شیب یکسانی هستند که این مسئله باعث می‌شوند که آن‌ها در نقطه مرکزی متقارن شوند.

بام چهار ترک

یک بام چهار ترک، بامی به‌صورت چهارضلعی پا اسبی است که هر طرف دارای دو شیب، شامل یک شیب تند و یک شیب سطحی است. بام‌‌‌‌‌‌‌های چهار ترک گزینه‌ای محبوب برای ساختمان‌هایی است که می‌‌‌‌‌‌‌خواهند فضای زندگی در ساختمان را به حداکثر برسانند و امکان استفاده از زیرشیروانی را به‌عنوان یک فضای زندگی اضافی فراهم می‌کنند.

فهرست

مقدمه

پلان بام (شیب‌بندی)

انواع بام

بام کلاهک دار

بام شیزوانی جعبه ای

بام پروانه ای

پنجره بام

بام ترکیبی

بام شیروانی متقاطع

بام شیب دار از دو سوی متقاطع

بام قوسی

بام گنبدی

بام شیروانی

بام شیروانی هلتدی

بام مسطح

بام شیزوانی از جلو

بام شیروانی به همراه بام تک شیبی

بام پا اسبی

بام نیمه شیبدار از دو سو

بام آلاچیق شش وجهی

بام شیب دار از دو سو با آبروی مشترک

شیروانی های بریده شده

بام چهار ترک

بام m شکل

بام شیروانی باز

بام دارای جانپناه

بام هرمی شیب دار

بام نامتقارن

عنوان: پاورپوینت انواع بام ها در ساختمان ها

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 43 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید