پاورپوینت انواع بالکن در ساختمان

پاورپوینت انواع بالکن در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 549 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع بالکن در ساختمان

پاورپوینت انواع بالکن ها در ساختمان ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

گسترش آپارتمان‌ نشینی در شهر ها و جایگزینی خانه‌ های ویلایی با مجتمع‌ های مسکونی چند طبقه که هر طبقه دارای چندین واحد است و وداع بسیاری از ساختمان‌ ها با حیاط، حیاط خلوت و نظایر آن، ضرورت و اهمیت وجود فضاهای نیمه ‌باز را در ساختمان‌ های امروزی، بیش از پیش ساخته است. فضای نیمه ‌باز به فضاهایی گفته می‌ شود که امکان دسترسی از داخل ساختمان را داراست و با هوای آزاد در ارتباط است؛ به‌ گونه ‌ای که حداقل یک وجه آن ها باز است.

 

 

تعریف بالکن در ساختمان

در این میان، بالکن‌ ها به عنوان یک فضای نیمه ‌باز یا اصطلاحا فضای تنفس آپارتمان‌ ها، قادرند تا حدی تنگناهای مربوط به مساحت محدود، هوای نا مناسب، کم‌ نور بودن و مانند آن را جبران کرده، حس دلنشین‌ تری برای اعضای خانواده فراهم نمایند. با این وجود، در گوشه و کنار شهر، شاهد احداث واحد های مسکونی با متراژ پایین بدون بالکن هستیم که مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد می ‌کند.

 

 

بالکن نیم اشکوب

نیم اشکوب، نوعی از انواع بالکن ساختمان است که بر خلاف انواع دیگر، دقیقا برای داخل خانه طراحی شده و به عنوان یک طبقه کوچک بین دو طبقه اصلی (معمولا بین طبقه همکف و طبقه اول) در یک ساختمان تعریف می شوند. این بالکن، معمولا دارای یک سکو و فضای بزرگ است که یک طرفش با دیوار احاطه شده و طرف دیگرش نرده محافظ دارد که به دیوارهای اطراف متصل است. این ساختارها در بخش دنج دکوراسیون، به عنوان مکان هایی محبوب برای دفتر کار خانگی یا جایی برای قراردادن کاناپه کوچک مهمان در نظر گرفته می شوند.

 

 

بالکن ژولیت

بالکن های ژولیت به نام ژولیت شکسپیر نامگذاری شده اند که در صحنه های نمایشی سنتی نمایش رومئو و ژولیت، هنگامی که روی بالکن خود است، مورد توجه رومئو قرار می گیرد. اگرچه در نمایشنامه همانطور که نوشته شده، اشاره ای به بالکن نشده است، ویلای کوچک سنتی بلکه فقط از پنجره ای که ژولیت در آن ظاهر می شود گفته شده است. بالکن جولیان نسخه کمی بزرگتری از جلیت بالکن معروف است که برخلاف بالکن کوچکتر ژولیت کمی از دیوار بیرون زده و حداقل دو پنجره بیش از یک پنجره را پوشانده است.

 

 

قانون بالکن در شهرداری

بالکن ها علاوه بر تاثیر زیبایی شناسانه ای که در نما از خود بر جای می گذارند، نقشی اساسی در نمایش سمبولیک استفاده کننده های آن فضا نیز به همراه دارند. همین نمایش مشهود و قابل رویت انسان، نمایش دهنده نقش و عملکرد مثبت و منفی بالکن هاست.بالکن ها باید به اندازه کافی عریض باشند که بتواندد فضای مورد استفاده را فراهم نمایند (کمتر از 5 فیت نباشند) و از خلوت و حریم خصوصی کافی برخوردار باشند.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه و نمونه تراسها

کاربرد تراس

تعریف بالکن در ساختمان

انواع بالکن ساختمان

تفاوت بالکن تراس و ایوان

بالکن چیست؟

بالکن های مدرن

طراحی تراس ویلا

معنی تراس چیست؟

معنی ایوان چیست؟

معایب بالکن شیشه ای

قوانین و ضوابط احداث بالکن

قانون بالکن در شهرداری

جریمه عدم رعایت قوانین بالکن

طراحی داخلی بالکن کوچک

 

 

عنوان: پاورپوینت انواع بالکن در ساختمان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید