پاورپوینت انواع آسانسور در ساختمان

پاورپوینت انواع آسانسور در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 158 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت انواع آسانسور در ساختمان

پاورپوینت انواع آسانسورها در ساختمان ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

شاید خیلی برای شما پیش آمده باشد که در یک روز کاری سخت به منزل برگشته و با خرابی آسانسور مواجه شده باشید و یا اینکه طبق روال هر روز به دلیل نداشتن آسانسور کلی پله رو بالا رفته. در برخی موارد این موضوع آنقدر جدی می شود که برخی از ساکنین طبقات رو به فروش خانه مجبور می کند. اما راه حل بهتری هم وجود دارد آن هم نصب آسانسور می باشد. همچنین تعمیر آسانسوری که مدتهاست شما رو اذیت کرده است زیرا  این موضوع می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ساختمان بگذارد و اگر نگران کمبود فضا برای نصب آسانسور مسکونی هستید پارس ایمن بالابر یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تعمیر و نصب آسانسور می باشد.

 

 

آسانسور مسکونی چیست؟

آسانسور مسکونی در واقع آسانسوری است که در منازل و ساختمان­های مسکونی نصب می­شود. از آنجایی که هدف از نصب آسانسورهای مسکونی سهولت در جا به جایی افراد می­باشد، طراحی آنها به گونه ای صورت میگیرد که مناسب با محل نصب آن باشد.

آسانسورهای شیشه ای (نمادار یا پانوراما)

امروزه بسیاری از معماران برای طراحی ساختمانهای مسکونی کمتر از 5 طبقه، دوبلکس و تریپلکس و… از آسانسورهای شیشه ای (پانوراما) استفاده میکنند. کار آسانسورهای شیشه ای براساس یک قانون ساده فیزیک و اختلاف فشار هوا بین قسمت بالا و قسمت پایین کابین می­باشد. کابین آسانسور توسط پمپ و توربین های خلا  بالا رفته و تخلیه آهسته و تدریجی فشار هوا موجب پایین آمدن کابین میگردد.

 

 

آسانسور مغناطیسی=ایمنی بالا

آسانسورهای مغناطیسی براساس ایجاد میدان مغناطیسی عمل میکنند و ایمنی بسیار بالاتری نسبت به آسانسورهای معمولی دارند. اما توجه داشته باشید که آسانسورهای مغناطیسی قیمت بسیار بالایی نیز دارند.

 

 

تابلو فرمان آسانسور

آسانسورها در گذشته نه چندان دور بوسیله تابلوهای رله‌ای فرماندهی می‌شدند. فرمان از این تابلوها به موتورهای به اصطلاح دوسرعته می‌رسید. این موتورها بوسیله دو سیم پیچی که داشتند قادر بودند با دو سرعت حرکت تند و کند کنند. آسانسور با سرعت تند حرکت می‌کرد و برای ایستادن در سطح طبقات و کاهش تکان زمان ایستادن با تغییر به سرعت کند و طی مسیر کوتاهی با این سرعت می‌ایستاد.

اما برای رفع اشکالات تابلوهای رله‌ای بتدریج تابلوهای میکروپروسسوری وارد بازار شد؛ که در آن آی‌سیها و میکروها جایگزین رله‌ها شدند و با زبانهای مختلف برنامه‌نویسی برنامه‌ریزی می‌شدند تا حجم تابلوها کوچکتر شود و تعمیرات و رفع خرابی آن توسط افراد متخصص‌تر اما با راحتی بیشتری انجام شود.

 

 

قیمت آسانسور مسکونی

هزینه آسانسور مسکونی بر اساس حداقل ابعاد آسانسور و یا ابعاد درب آسانسور و همچنین سایر قطعات آسانسور استفاده شده جهت نصب آسانسور دستمزد تکنسین متفاوت خواهد بود. این مجموعه در زمینه نصب و راه اندازی هم لیفت نیز فعالیت دارد.

 

فهرست

مقدمه

آسانسور چیست؟

آسانسور مسکونی چیست؟

انواع آسانسور مسکونی

آسانسور بالا برنده از پله ها

آسانسور ویلچربر عمودی

آسانسور مسافربر

آسانسورهای هیدرولیک

آسانسورهای کششی

آسانسورهای شیشه ای (نمادار یا پانوراما)

آسانسور کابلی = صرفه جویی در انرژی

آسانسور مغناطیسی=ایمنی بالا

نیروی محرکه

تابلو فرمان آسانسور

قیمت آسانسور مسکونی

 

عنوان: پاورپوینت انواع آسانسور در ساختمان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 46 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید