پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 36 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 23 ژانویه 2024

به روز رسانی در: 23 ژانویه 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت در 42 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

مدیریت فرآیند واگذاری وظایف به افراد برای رسیدن به یک هدف مشخص است. مدیریت به معنای توانمندی در برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، استخدام، رهبری افراد، انگیزه بخشیدن به آن‌ها در شرایط بحران و تصمیم‌گیری برای رسیدن به اهداف سازمانی است. مدیریت فقط یک علم نیست، بلکه تلفیقی از علم و هنر است. مدیریت یک علم است، زیرا از اصول کلی و پایه‌ای تبعیت می‌کند. هم‌چنین، یک هنر است. زیرا یک مدیر، مانند یک هنرمند، باید دانش عملی، خلاقیت و انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند به خوبی وظایف مدیریتی خود را اجرا نماید.

فلسفه مدیریت منابع انسانی

برای پاسخ به این سوال که مدیریت منابع انسانی چیست؟ لازم است در ابتدا اشاره ای داشته باشیم به فلسفه منابع انسانی. مدیریت منابع انسانی یا (Human Resource Management) روشی برای استخدام، استقرار و مدیریت کارمندان سازمان است. بخش منابع انسانی یک شرکت یا سازمان معمولاً وظیفه ایجاد، اعمال و نظارت بر سیاست‌های حاکم بر کارگران و روابط سازمان با کارمندان خود را برعهده دارد. اصطلاح منابع انسانی برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۰۰ و سپس به طور گسترده تری در دهه ۱۹۶۰ برای توصیف افرادی که برای یک سازمان کار می کنند به طور کلی مورد استفاده قرار گرفته است.

فهرست:

تعریف مدیریت

فلسفه مدیریت منابع انسانی

اهداف مدیریت منابع انسانی

شش زمینه کلیدی مدیریت منابع انسانی

مطالعه کار

مطالعه کار از طریق روش سنجی

کاربرد های مطالعه شغل

تقسیم کار

اصول تقسیم کار

طراحی شغل

اصول و مبانی جذب و استخدام کارکنان شایسته

برنامه ریزی نیروی انسانی

مراحل برنامه ریزی نیروی انسانی

سیاستهای کلی نیرویابی

مراحل کارمند یابی

مراحل انتخاب

مزایای آموزش

لزوم مدیریت

ویژگی های کوشش گروهی

پنج نکته اساسی تعریف مدیریت

مدیریت علم است یا هنر؟

تعریف علم مدیریت

تعریف سازمان

مدیریت به رویکرد سیستمی نیاز دارد

تعریف راسل ایکاف(Ackoff) از سیستم

اجزاء سیستم

تعاریف ویژگی های سیستم

انواع بازخورد

محیط و مرز سیستم

انواع سیستم از دیدگاه تعامل با محیط

خصوصیات سیستم باز

کل گرایی

نظم

وابستگی اجزای سیستم

عنوان: پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 42 اسلاید

پیش نمایش اسلایدها:

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید