پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 35 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 مارس 2024

به روز رسانی در: 5 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی در  32 اسلاید در زمستان 1402 تهیه شده که برای دانشجویان رشته اقتصاد و همچنین سایر افرادی به علوم اقتصادی علاقمند هستند مفید است. این پاورپوینت به راحتی قابل ویرایش است و در ادامه بخشی از محتوای آن را برای شما قرار داده ایم و پس از آن نیز فهرست محتوای پاورپوینت و همچنین تصویری از پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت را نیز قرار داده ایم و در صورتی که مایل باشید می توانید این پاورپوینت را خریداری نموده و به تمام محتوای آن دسترسی داشته باشید.

بخشی از متن:

جهانی شدن

جهانی شدن فرایند کنش متقابل و یکپارچگی مردم، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان است. جهانی شدن به علت پیشرفت فناوری ارتباطات و حمل و نقل رشد کرد. افزایش کنش متقابل جهانی، رشد تجارت، ایده‌ها و فرهنگ بین‌المللی را به همراه دارد. جهانی شدن در درجه اول یک فرایند اقتصادی به صورت کنش متقابل اقتصادی است که با جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی همراه است

. با این وجود، درگیری و دیپلماسی همواره بخشی از تاریخ جهانی شدن (به ویژه جهانی شدن مدرن) بوده‌است طبق برخی دیدگاه‌های موافق با جهانی شدن، این اتفاق در صورت انسجام می‌تواند سبب گسترش پیوندها و ارتباطات متقابل فراتر از حد دولت‌ها شود و اهمیت محلات و قومیت‌گرایی را به حداقل برساند.

یک‌جهانی شدن در حقیقت از پیامدهای نوزایی تمدن صنعتی و انقلاب تکنولوژی و گسترش سرمایه‌داری است که در صورت تحقق دور از فساد و نقص می‌تواند به موجب فرایندهای پیچیده، جوامع مدنی را جایگزین دولت‌شهرهای سنتی کرده و در تعاملی برابر به صورتی متوازن باعث توسعه همگانی گردد.

جهانی شدن بازارها

جهانی‌شدن اقتصاد (به انگلیسی: Economic globalization) یعنی گرایش به سوی یک اقتصاد جهانی یکپارچه که وابستگی درونی آن بیش از گذشته باشد و شامل دو عنصر جهانی‌شدن بازار و جهانی شدن تولید می‌باشد.

یک مؤسسه صنعتی یا تجاری را هنگامی جهانی می‌نامیم که همه جهان را در قلمرو فعالیت خود می‌داند

فهرست:

جهانی شدن

جهانی شدن بازارها

جهانی شدن تولید

استراتژی بین المللی

استراتژی چند کشوری (چند محلی)

استراتژی جهانی

استراتژی فرا ملیتی

شراکت استراتژیک در قلمرو جهانی

انواع اتحاد استراتژیک کدام است؟

پیمان های استراتژیک

مزایای پیمان های استراتژیک

معایب پیمان های استراتژیک

صرفه جویی های ناشی از منحنی تجربه

اهمیت و نقش منحنی تجربه

عنوان: پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

فرمت: pptx

تعداد صفحات:  32 اسلاید

تصویر پیش نمایش:

پاورپوینت استراتژی های بازرگانی در عرصه جهانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید