پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 250 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست

پاورپوینت استراتژی محتوا چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم پیش بروید تا بتوانید بهترین محتوا را ارائه کنید. اما رسیدن به این هدف بدون داشتن یک استراتژی محتوا که دقیق و اصولی باشد، امکان‌پذیر است. ضمن اینکه تدوین استراتژی محتوا کار ساده‌ای نیست.

برای این موضوع تعاریف متعددی ارائه شده و الگوهای مختلفی برای تدوین استراتژی محتوا پیشنهاد می‌شود. اما برای موفقیت در این زمینه نیاز به استراتژیست حرفه‌ای دارید یا اینکه باید خودتان به صورت تخصصی روی این موضوع تمرکز کنید. در اینجا می‌بینیم استراتژی محتوا چیست و چه عواملی در تدوین آن نقش دارند.

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا در واقع راهنماها و اصول داخلی برای تولید انواع محتوا در یک کسب و کار است. این استراتژی برای جلب رضایت و تامین نیازهای کسب و کار از طریق خلق و توزیع محتوا تدوین می‌شود. هدف اصلی این استراتژی پاسخ به این سوال است که چه محتوایی باید تولید کنیم و چرا؟

در استراتژی محتوا ممکن است حتی دنبال اهداف تبلیغاتی نباشیم و بیشتر به برنامه‌های تولید، مدیریت، به‌روزرسانی و توزیع محتوا بپردازیم.

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

در حالی که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در مواقع مختلف از استراتژی محتوا (Conten Strategy) و بازاریابی محتوایی (Content Marketing) به جای هم استفاده می‌کنند، اما عملا این دو موضوع با هم تفاوت‌هایی دارند.

در بازاریابی محتوایی همان‌طور که از نام آن مشخص است، از تولید محتوا در راستای اهداف بازاریابی و فروش استفاده می‌کنیم، ولی استراتژی محتوا لزوما می‌تواند تبلیغاتی نباشد. همان‌طور که اشاره کردیم استراتژی محتوا بیشتر به راهنماها و اصول داخلی می‌پردازد، ولی بازاریابی محتوایی در مورد تقویم، خلق، ترویج، توزیع و تکرار محتوا است.

در این بین استراتژی بازاریابی محتوایی نیز وجود دارد که بیشتر به چشم‌انداز، اهداف، تحقیقات بازار، پرسونای مخاطب و اصول بیرونی می‌پردازد. به عنوان مثال ممکن است استراتژیست محتوا تشخیص دهد که مخاطبان و مشتریان خیلی به کسب و کار ما اعتماد ندارند و راه‌هایی را برای جبران آن پیشنهاد دهد. اما یک بازاریاب محتوایی تشخیص می‌دهد برای افزایش اعتماد باید با بنیانگذار یا مدیر کمپانی مصاحبه کنیم.

البته با توجه به اینکه در بسیاری از موارد برنامه ما برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش است، در نتیجه استراتژی بازاریابی محتوا با همان عنوان استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده می‌شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟

استراتژی محتوا چه مواردی را شامل می‌شود؟

مراحل تدوین استراتژی محتوا

جمع بندی

عنوان : استراتژی محتوا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

استراتژی محتوا چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید