پاورپوینت اتوماسیون فرایند رباتیک چیست

پاورپوینت اتوماسیون فرایند رباتیک چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 132 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اتوماسیون فرایند رباتیک چیست

پاورپوینت اتوماسیون فرایند رباتیک چیست شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

امروزه تکنولوژی در ابعاد مختلف، به خصوص در هوش مصنوعی و ربات‌ها رشد چشمگیری داشته است. اینکه در آینده ربات‌ جای انسان‌ را در کسب و کارها پر کند، چندان هم دور از انتظار نیست. اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) فناوری جدیدی است که از ربات‌ها برای خودکارسازی فرایندها استفاده می‌کند.

در این مبحث قصد داریم راجع به اتوماسیون فرایند رباتیک صحبت کنیم.

 

اتوماسیون فرآیند رباتیک یا Rpa چیست؟

اتوماسیون فرآیند روباتیک (Robotic Process Automation) که به اختصار RPA نامیده می‌شود، به معنی استفاده از سیستم‌های رباتیک برای اتوماسیون کردن یک سازمان یا کسب و کار است.

به بیان دیگر، اتوماسیون رباتیک، نوعی تکنولوژی است که برای نرم افزارهای کامپیوتری این شرایط را فراهم می‌کند تا عملکرد انسان را هنگام استفاده از یک سیستم دیجیتال، شبیه‌سازی و یکپارچه سازی کنند.

نرم افزاری که عملیات شبیه سازی را اجرا می‌کند ربات نامیده می‌شود. در واقع ربات‌ها رفتار انسان‌ها را هنگام کار با کامپیوتر تقلید می‌کنند. ربات‌ها می‌توانند داده‌ها را دریافت کنند، اپلیکیشن‌ها را اجرا کنند، با آنها تعامل کنند و با سایر سیستم‌ها ارتباط برقرار کنند.

ربات‌ها بر روی وظایف تکراری و خسته کننده اما مهم تمرکز می‌کنند و هیچ خطایی ندارند. با اضافه زمان ایجاد شده، نیروی انسانی فرصت دارد بر روی فعالیت‌های ارزش محور و خلاقانه متمرکز ‌شود.

نکته دیگر اینکه، اتوماسیون فرآیندهای رباتیک (RPA) یک شروع خوب برای تحول دیجیتال در یک سازمان محسوب می‌شود. چرا؟ در ادامه این سوال را پاسخ می‌دهیم.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

اتوماسیون فرآیند رباتیک یا Rpa چیست؟

چرا RPA یک نقطه شروع خوب برای تحول دیجیتال به شمار می‌رود؟

مزایای اتوماسیون فرایند رباتیک چیست؟

ابزارهای اتوماسیون فرآیند رباتیک چیست؟

تفاوت BPMS وRPA  چیست؟

 

عنوان : اتوماسیون فرایند رباتیک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید