پاورپوینت آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

پاورپوینت آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 67 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

پاورپوینت آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

سیدمحمدرضا گلپایگانی در نهم ذیقعده‌ی 1316 ه.ق در روستای گوگد گلپایگان متولد شد. ایشان زمانی که دو سال و نیم بیشتر نداشت، مادرشان را از دست داد و در سن نه سالگی در سوگ از دست دادن پدر نشستند. وی که تحصیلات خود را در گوگد شروع کرده بود برای ادامه دادن آن، عازم گلپایگان و خوانسار شد. پس از خواندن دروس سطح در شهر گلپایگان، به اراک مهاجرت کرد.

زمانی‌ که آیت‌الله‌العظمی حائری و فرزندش آیت‌الله شیخ‌مرتضی حائری به‌همراه آیت‌الله محمد‌تقی خوانساری به ‌قصد زیارت حضرت معصومه(س) از اراک به ‌سمت قم حرکت کردند، با درخواست‌های مردم و علمای قم مبنی بر ماندن در قم مواجه شدند که به‌همین جهت رحل اقامت در قم افکندند. به‌دنبال اقامت استاد در قم، آیت‌الله گلپایگانی و جمعی دیگر به ‌دعوت رسمی استادشان آیت‌الله حائری به‌سوی قم حرکت کردند و پس از آمدن به قم در مدرسه‌ی فیضیه ساکن شدند به‌ تحصیل خود در محضر آیت‌الله حائری ادامه دادند. البته ایشان مدت چند ماهی را در شهر نجف و در محضر اساتیدی همچون محقق غروی اصفهانی حضور داشتند اما قم به‌عنوان محل اصلی تحصیل ایشان بود.

ایشان بر اثر تلاش‌های فراوان با این‌که هنوز 24 سال از بهار عمرش سپری نشده بود به درجه‌ی اجتهاد نائل شدند. آیت‌الله در کنار کارهای علمی همواره فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی را در دستور کار خود داشت و در دوران نهضت امام‌خمینی(ره) به‌عنوان یکی از یاران همراه در صحنه ایفای نقش می‌کرد. سرانجام آیت‌الله پس از عمری مجاهدت در راه علم و تقوی، در آذر 1372 در شهر مقدس قم دیده از جهان فروبست و به دیار باقی شتافت.

آیت‌الله گلپایگانی در عرصه‌ی علم

فعالیت‌های علمی آیت‌الله را می‌توان در سه محور ذیل بیان کرد. ایشان در طول دوران تحصیل از محضر اساتید بزرگ زمان خود، علم و دانش فرا می‌گرفت و آن‌را در مسیرهای مختلفی همچون تالیفات، تدریس و پروراندن شاگردان متعدد هزینه می‌کرد. ذیلا به صورت فهرست وار به این سه محور اشاره خواهد شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

آیت‌الله گلپایگانی در عرصه‌ی علم

حکومت اسلامی

قانون اساسی

عملکرد سیاسی

فعالیت‌های فرهنگی

فعالیت‌های دوران پس از انقلاب

عنوان : آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید