پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی

پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 182 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 نوامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی

پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

صحبت از ارتش نازی بدون پرداختن به مفهوم نازی ممکن نیست. این مفهوم اشاره دارد به حزب کارگر آلمان که در میان گروه‌های ناسیونالیست شکل گرفته در آلمان آن عصر با 60 یا70 عضو در شهر مونیخ فعالیت می‌کرد. هیتلر که ابتدا از طرف سرویس اطلاعاتی شهر مأمور مراقبت از رهبران این حزب به خصوص درکسلر شده بود با این گروه آشنا شد و بعد از عضویت در آن در سال 1921م جای درکسلر را در حزب کارگر آلمان که از 1920م به حزب کارگران آلمانی ناسیونال – سوسیالیست تغیر نام داده بود گرفت، این حزب در آن زمان بیش از سه هزار عضو داشت. در زمان کمی بعد از صدراعظمی هیتلر، حزب نازی در 14 ژوئیه 1933م به صورت حزب واحد آلمان در آمد.

ویژگی‌های نازیسم

داروینیسم اجتماعی، پویایی انقلابی، آرمان شهروندسرباز، تقدس ارزش‌های نظامی موجود در تاریخ ملی کشور، شیوه حکومت اقتدارطلبانه  و نیز تقدیم منافع عمومی بر خصوصی. برای تبیین بهتر نازیسم شالوده‌ایی از ویژگی‌های نازیسم را می‌توان از کتاب هیتلر یعنی “نبرد من”، ذکر کنیم: “اشتیاق نسبت به ناسیونالیسم آلمانی (ملی‌گرایی)، انتقاد از دموکراسی به مدل غربی‌ها و مارکسیسم و شیوه رفتار و اخلاقیات یهودیانی که ساکن آلمان هستند، ایمان به این‌که خداوند آریایی‌ها و خاصه ژرمنی‌ها را به‌عنوان نژاد برتر برگزیده است.”

این ویژگی‌های نازیسم بعدها به شدت مورد دستاویز عموم سیاستمدارن غرب و صهیونیسم سیاسی قرار گرفت؛ آنها این دیدگاه‌ها را به‌گونه مبالغه‌آمیز مطرح کردند و در غالب منابع مطالعاتی خود تصویری از نازیسم ساختند که خود می‌خواستند، تصویری که بتوانند از طریق آن خود را به جهانیان تحمیل نمایند.

تصویری که از آلمان نازی به‌عنوان وحشتناک‌ترین‌ها در جنگ جهانی دوم یاد کرد؛ جنگی که با دو بمب‌ اتمی آمریکا و کشتار صدها هزار انسان فقط بواسطه‌ی این دو بمب به پایان رسید و آنها آن‌را با شگردهای مذکور از دید منابع مطالعاتی و افکار بشریت محو نمودند چه رسد به آن‌که از دیکتاتورمآبانه بودن آن حرکت و منش مدافعانش یادی نمایند، تصویری که صـهیونیسم از آن در توجیه فعالیت‌های خود بخصوص اسکان و استمرار استقرار یهود اسرائیل در فلسطین اشغالی و دیگر جنایاتش بهره می‌برد.

ساختار ارتش نازی

ارتش نازی یا ارتش آلمان در دوران نازیسم، شاخه‌ی زمینی ورماخت [نیروهای مسلح آلمان نازی] در کنار نیروی هوایی و نیروی دریایی آلمان آن عصر یعنی طی سال‌های 1935 تا 1945م محسوب می‌شد. ارتشی که متعلق به دوران هژمونی حزب نازیسم و رهبری شخص آدولف هیتلر بود و در جنگ‌های جهانی دوم نقش موثری را ایفا نمود.

فرماندهان ارتش نازی طی سال‌های حضور این ارتش در آلمان عبارت بودند از:

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

ویژگی‌های نازیسم

ساختار ارتش نازی

جنگ‌های ارتش نازی

ارتش سری و ارتش نازی

عنوان : پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت آشنایی با ارتش نازی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید