راز پولساز مدرسین که درآمد آنها را چند برابر کرده

کسب درآمد از تدریس در اینترنت
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

راز پولساز مدرسین که درآمد آنها را چند برابر کرده

 اگر مدرس هستید اما درآمد شما از تدریس به اندازه ای نیست که برای شما آزادی مالی را به همراه داشته باشد، قطعا مواردی را که مدرسین هوشمند و حرفه ای رعایت می کنند را در کسب و کار آموزشی خود اجرا نکرده اید.

شاید شما اطلاعات بسیاری در حوزه آموزشی خود دارید اما افرادی را مشاهده کرده اید که دانش و اطلاعات آنها در این زمینه، از شما کمتر بوده اما درآمد آنها چندین برابر بیشتر از درآمد شما بوده است. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟ چرا افراد زیادی حاظرند هزینه بیشتری را برای استفاده از آموزش های این افراد بپردازند، اما حاظر نیستند از آموزش های شما حتی با هزینه کمتر استفاده کنند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا دلیل این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که این مدرسان ثروتمند، نسبت به شما چه کارهای متفاوتی را انجام داده اند که توانسته اند به این درآمد عالی برسند. البته این موضوع را هم همینجا یادآوری می کنیم که شما هم می توانید با انجام همین کارها، درآمد خود را از تدریس و آموزش چند برابر کنید.

.

کسب درآمد از تدریس در اینترنت

.

ورود به حوزه آموزش آنلاین

یکی از مهمترین تفاوت های مدرسان ثروتمند با سایر مدرسان همین موضوع کسب درآمد از آموزش آنلاین است. مدرسان هوشمند به خوبی به این موضوع پی برده اند که دنیای اینترنت بسیار وسیعتر از دنیای حقیقی است و می دانند که با استفاده از اینترنت، می توانند به افراد و مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی داشته باشند؛ آن هم نه فقط در شهر یا استان خودشان، بلکه در تمام کشور و حتی در تمام جهان.

طبیعتا معلم و مدرسی که فقط در کلاس های حضوری تدریس می کند، نمی تواند در یک زمان به هزاران نفر آموزش دهد، اما با استفاده از اینترنت می توانید به هزاران نفر در گوشه و کنار کشور و در شهرها و حتی روستاهای دوردست هم آموزش دهید.

.

تفاوت را وقتی بیشتر احساس می کنید که بدانید این امکان را دارید که یک بار آموزش خود را ضبط کنید و آن را در زمان های بعدی و برای دفعات بسیار بیشتری بفروشید و از فروش آموزش خود درآمد کسب کنید. تصور کنید، فقط یک بار یک دوره آموزشی تولید می کنید و تا سال ها بعد، این دوره آموزشی را میفروشید و از آن درآمد کسب می کنید، بدون اینکه نیاز به آموزش مجدد داشته باشید.

همانطور که مشاهده می کنید این موضوع به تنهایی می تواند تفاوت بسیار زیادی در میزان درآمد شما ایجاد کند اما اینکه چطور این کار را انجام دهید که بازدهی بیشتری داشته باشد، نیاز به دانستن اصول و قواعد خاصی است که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر این اصول آموزشی را یاد بگیرید و سپس آنها را اجرا کنید:

کسب درآمد از آموزش آنلاین

.

.

استفاده از تکنیک های بازاریابی و فروش

در بخش قبلی در خصوص ساخت دوره های آموزشی و کسب درآمد از تدریس آنلاین توضیحاتی ارائه کردیم و ممکن است شما جزو افرادی باشید که خودتان دوره های آموزشی تولید کرده اید، اما نتوانسته اید به درآمد قابل توجهی برسید و شاید با مطالعه بخش قبلی، متوجه یک باگ یا یک خلاء شده اید که چه چیزی باعث شده که شما نتوانید از فروش دوره های آموزشی در اینترنت به درآمد خوبی برسید.

نکته اصلی دقیقا همینجاست! می توانیم به جرات بگوییم که دلیل موفق نشدن بسیاری از مدرسان که دوره های آموزشی داشته اند همین آشنا نبودن با تکنیک های بازاریابی، تبلیغات و فروش بوده است.

بسیاری از مدرسان چنین تصوری دارند که همین که دوره آموزشی خود را تولید کردیم و در سایت قرار دادیم، مخاطبین ما باید خودشان با شور و هیجان وارد سایت شوند و در دوره آموزشی ما شرکت کنند و هزینه آن را نیز بپردازند؛ اما این تصور فاصله زیادی با واقعیت دارد!

ساخت و تولید دوره آموزشی گام اول کسب درآمد از تدریس در اینترنت است و تبلیغات و فروش این دوره آموزشی مرحله بعدی کار شماست. در حقیقت این شما هستید که به عنوان مدرس و فروشنده، باید مخاطبان را از وجود دوره آموزشی مطلع کنید و اطلاعات لازم را به آنها ارائه کنید و با استفاده از تکنیک های فروش، مخاطبان خود را به استفاده از دوره آموزشی خودتان ترغیب و تشویق کنید.

البته برای این کار نیز باید اصول آن را رعایت کنید که برای یادگیری این اصول، می توانید روی همان لینک بالا کلیک کنید و از توضیحات آن استفاده کنید.

.

یک فرصت ویژه برای افزایش فروش

اما در این قسمت می خواهیم یک پیشنهاد ویژه و یک میانبر را به شما معرفی کنیم و آن استفاده از ظرفیت بالای سایت های همکاری در فروش فایل دانلودی است. به این ترتیب که شما در سایت های همکاری در فروش فایل مانند سایت درآمد برتر و سایت فایل ناب ثبت نام می کنید و از هر کدام از این سایت ها یک فروشگاه فایل رایگان دریافت می کنید و می توانید دوره های آموزشی خود را در این فروشگاه فایل منتشر کنید و فرایند بازاریابی و فروش دوره آموزشی خود را به تیم حرفه ای تبلیغاتی و بازاریاب های این سایت ها بسپارید.

هم سایت درآمد برتر و هم سایت فایل ناب دارای تیم قدرتمندی از بازاریاب های اینترنت هستند که این بازاریاب ها قادرند محصولات آموزشی شما را در تعداد زیادی از سایت ها تبلیغ کنند و فقط زمانی از شما پورسانت دریافت کنند که فروشی را برای شما به ارمغان آورده اند. در واقع شما هیچ هزینه ای برای تبلیغات به این بازاریاب ها پرداخت نمی کنید و فقط در صورت فروخته شدن دوره آموزشی شما، بخشی از مبلغ دوره به عنوان پورسانت به آنها تعلق می گیرد، که البته میزان پورسانت را نیز خود شما تعیین می کنید. و این یک فرصت بسیار عالی برای افزایش فروش دوره های آموزشی شماست که پیشنهاد می کنیم حتما در هر دو سایت درآمد برتر و فایل ناب ثبت نام کنید تا امکان همکاری با بازاریاب های حرفه ای بیشتری را داشته باشید.

.

حتما سایت خود را داشته باشید

با وجود اینکه پیشنهاد می کنیم حتما از سایت های درآمد برتر و فایل ناب برای افزایش فروش دوره های آموزشیتان استفاده کنید، اما این موضوع را هم یادآوری می کنیم که حتما در کنار این دو سایت، یک سایت اختصاصی هم برای خودتان داشته باشید.

شاید برایتان این سوال وجود داشته باشد که وقتی می توانیم بصورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای از تمام خدمات سایت های درآمد برتر و فایل ناب استفاده کنیم، چه لزومی دارد که برای طراحی سایت آموزشی خودمان هزینه کنیم؟

پاسخ بسیار ساده است! این سایت به شما کمک می کند که خیلی زود به یک برند تبدیل شوید و مخاطبان بسیاری را از این طریق با خودتان همراه کنید.

در واقع شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی برای طراحی سایت آموزشی خودتان، یک مرکز برای ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطبان خود داشته باشید و با پیاده سازی سیستم های بازاریابی اتوماتیک در این سایت، به مرور زمان فروش و درآمد خودتان را چندین برابر کنید.

تمام مدرسان موفق و ثروتمند، سایت آموزشی اختصاصی خودشان را دارند و قطعا با داشتن این سایت و سیستم بازاریابی اتوماتیک سایتشان توانسته اند که درآمد خود را چندین برابر کنند و این هم یکی دیگر از تفاوت های اساسی مدرسان ثروتمند با سایرین است.

.

.

عملگرا بودن یا ایده آل گرا بودن؟ مساله این است

با تمام توضیحاتی که ارائه شد، باز هم می توان گفت که این بخش جزو مهمترین دلایلی است که تفاوت های بسیار زیادی را بین مدرسین عادی و مدرسین ثروتمند ایجاد کرده است. عملگرا بودن!

عالِم بی عمل مانند زنبور بی عسل است. اینکه شخصی دانش زیادی داشته باشد اما از آن استفاده نکند و همیشه منتظر یک فرصت بهتر باشد، هیچ وقت باعث موفقیت آن شخص نخواهد شد.

بسیاری از افراد دانش بالایی دارند اما نتایج خوبی کسب نمی کنند، فقط به دلیل اینکه عملگرا نیستند. یعنی همیشه منتظر یک فرصت بهتر هستند، یا حتی شرایط و فرصت خیلی خوبی دارند، اما به دلیل ایده آل گرایی بیش از حد، احساس می کنند که فعلا شرایط مساعدی ندارند و باید این وضعیت بهتر شود تا کار خود را شروع کنند.

در طرف مقابل، افراد موفق عملگرا هستند و حتی اگر سایت ندارند و یا توانایی های مربوط به تبلیغات و فروش را کسب نکرده اند؛ فقط با استفاده از دانشی که دارند، دوره های آموزشی خودشان را تولید می کنند و در سایت های همکاری در فروشی که همه خدماتشان رایگان است، ثبت نام می کنند و اولین درآمدهای خود را از اینترنت کسب می کنند و پس از آن، کم کم سایر مهارت ها را نیز کسب می کنند و شرایط بهتری را برای کسب درآمد بیشتر برای خودشان فراهم می کنند.

در نهایت پیشنهاد ما این است که همین الان و قبل از رفتن به سراغ کاری دیگر، اولین اقدام خود را در جهت کسب درآمد از آموزش آنلاین انجام دهید. خواه این کار مطالعه یادگیری اصول ساخت دوره آموزشی باشد یا شروع به تولید اولین دوره آموزشی خودتان باشد یا حتی ثبت نام در سایت های همکاری در فروش و یا هر چیز دیگری. گام اول شما این است: حتما اقدام کنید.

.

.

کلمات کلیدی:

راز پولساز مدرسین که درآمد آنها را چند برابر کرده, راز مدرسین ثروتمند, اسرار ثروتمند شدن مدرسان, چطور از آموزش آنلاین کسب درآمد کنیم, چطور با تدریس آنلاین ثروتمند شویم, چطور می توان از آموزش در اینترنت درآمد بیشتری کسب کرد, کسب درآمد از تدریس خصوصی, کسب درآمد از آموزش آنلاین, کسب درآمد از تدریس مجازی,

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید