دانلود کتاب یک آسمان رهایی

کتاب یک آسمان رهایی pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود کتاب یک آسمان رهایی

در این بخش از درآمد ناب با یک کتاب دیگر در حوزه روانشناسی در خدمت شما همراهان عزیز هستیم. عنوان این کتاب یک آسمان رهایی است که توسط آقای محمدرضا زادهوش در 72 صفحه نگارش شده و می توانید نسخه pdf این کتاب را از انتهای صفحه دانلود نمایید.

روزبه‌روز رشته‌های تحصیلی متنوع‌تر می‌شود؛ ولی جای رشته خودشناسی خالی است، رشته‌ای که این کتاب به آن می‌پردازد. انسان‌ها در سرتاسر دنیا تفاوت‌های بسیاری دارند، نژادها، زبان‌ها، سلیقه‌ها و عقیده‌ها گوناگون است؛ ولی همه ما به یک سو می‌رویم، دستورالعمل‌های غیر مستقیم که ما را از خلاقیت‌های فردی جدا می‌کند، زندگی قالبی را به ما دیکته می‌کند، و به پرت‌گاهی مشترک می‌کشاند. زنجیره تقلید از تقلیدگران که بر زنجیرهای ما می‌افزاید. خودشناسی، زنده کردن حق خلاقیت است.

در بخشی از کتاب یک آسمان رهایی می‌خوانیم:

عشق در میان انسانهایی که با یکدیگر و در کنار همدیگر زندگی می‌کنند، یا سرگرم تحصیل و کار هستند، مرده است. روزی که مرد در خانه است، روز بدی است. خانم سعی می‌کند کاری را به او واگذار کند. اگر کاری نباشد، خانم، بیمار می‌شود. دراز می‌کشد. آقایانی که به دلیلی بیشتر در خانه‌اند، موجب دعوای بیشتری می‌شوند. آن‌هایی که محل کارشان، در محل زندگی و کنار خانه است، همواره باید خود را سرگرم نشان دهند تا کاری به آن‌ها واگذار نشود.

.

.

پیشگفتار کتاب یک آسمان رهایی

برای تحصیل، به وقت، استعداد و امروزه بیش از هر چیزی به پول، نیاز است.

کسی که مدرکی گرفته، به یکی از این دو تکیه داشته است؛ استعداد یا پول.

میبینی که تفاوتی وجود ندارد. اگر قرار باشد راهنمای کسی باشی، دشوار است که در میان این همه رشته های دانشگاهی، چه را دنبال کند. استعداد بشر و سرمایه عمر و مال او در چه راهی باید صرف شود؟ در تنوع رشته های دانشگاهی، جای یک رشته، بسیار خالی است، و آن، خودشناشی است. چیزی که آموختنی نیست، و ما تنها می خواهیم پیرامون آن، سخن بگوییم.

.

کتاب یک آسمان رهایی pdf

.

مقدمه pdf یک آسمان رهایی

تفاوتها بسیار است؛ ولی مسیر ما یکی است. دعوایی خانوادگی شکل گرفته است و قرار است آشتی را تو برقرار کنی. آقا شرایط ازدواج را نداشته؛ اما ازدواج کرده است. میتوانی حدس بزنی،

و اگر با او رفیق باشی یا رفیق شوی، به تو می گوید: شهوت.

او چشمانش را باز کرده؛ ولی علم نظر نداشته است. ظاهر این خانم را میپسندیده است، یا نه؟

در هر دو صورت، می تواند دعواهای بعدی، شکل بگیرد، تفاوتی نمی کند، منطبق بودن آنچه در ذهن است با فرد مورد نظر، یا دور بودن او از جذابیت های مورد نیاز. اما فراتر از شهوت، جامعه او را به این سمت کشانده است.

یک دستورالعمل غیر مستقیم. هنگامی که در جمع خانوادگی، از بچه های این و آن احوال پرسی می کرده اند، هنگامی که پشت تلفن، دیوانه وار از آنها تعریف می کرده اند. فرزند، حاصل ازدواج است، او نیر باید تولید مثل می کرده است.

هنگامی که زن و شوهرها دست در دست همدیگر در خیابان می گذشته اند، او احساس حقارت می کرده است. عقده ای را فرونشانده، و عقده های دیگر، باد کرده است. ازدواجی با خلاقیت های بسیار پایین، او حق داشته است در مراسم عروسی خود به جای نود نفر، نود و هشت نفر را دعوت کند، خودروی عروس را کمی متفاوتتر گل آرایی کند؛ ولی در اصل زندگی حق هیچ خلاقیتی را نداشته است. زندگی قالبی، برازنده هیچ بشری نیست، و شماری از درگیری ها شدیدتر و آشکارتر است. خودشناسی، حق خلاقیت تو را زنده می کند.

.

.

فهرست کتاب یک آسمان رهایی

پیشگفتار

مقدمه

الگوی مناسب

خاصترین

بالاخره

ناساز

صفایی دیگری

گل یا پوچ

حالت پاندول

رضای خاطر

حق مردم

افضل و فاضل

صدای بهتر

ستمگری

رشد مهارت

کلیات زندگی

ماشه

بزرگ و کوچک

پیش نیاز

جاری عشق

نقش عشق

عشق در زندگی

اسارت قلب

مرکز شهوت

دعواهای مرسوم

وظیفه

معرفت اندوزی

در پی اصلاح

ارتقاء

سفرهای زیارتی

به زیستی

تفسیر ادبی

سرد و بیروح

تأییدگران

دور از حقیقت

حواس جمع

خواب دراز

هنر تو

ترور شخصیت

حقیقت یاب

جویای حقیقت

سواد عوام

دوربین ها

نفت خیز

آموخته زدایی

اخلاق ناپسند

مشروط

پژواک

آرامش طلب

خودرنج

ناخوانده

محبت فرزند

خوراک روح

تضمینی

شبه معنوی

خوشبخت نیست

عنوان بیماری

سرم

میل نیایش

بی رحم

عدم خشونت

به اندازه

پرسش اصلی

پرسشهای زیاد

تمرین مشاهده

یک مبنا

نشانه شیطان

.

.

عنوان: کتاب یک آسمان رهایی

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 475 کیلوبایت

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

چگونه خود را بشناسیم، تغییر در زندگی، دانلود pdf کتاب یک آسمان رهایی، دانلود رایگان کتاب یک آسمان رهایی، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، تغییر خود، خودشناسی، مهارت های زندگی، تغییر در خود، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی،

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید