دانلود رایگان کتاب آرامشی از ملکوت pdf

دانلود رایگان کتاب آرامشی از ملکوت pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب آرامشی از ملکوت pdf

آرامشی از ملکوت عنوان کتابی است که در این بخش از سایت درآمد ناب برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. کتاب آرامشی از ملکوت نوشته محمدرضا زادهوش، مطالبی در باب خودشناسی دربردارد که برنامه‌ای برای حکمت، تلاش معنوی، کوشش در راه انسانیت، دست‌یابی به آرامش و به دست آوردن فرزانگی است.

.

.

پیش گفتار کتاب آرامشی از ملکوت pdf

فیلمی را میدیدم که یک نفر با وسیله ای می توانست ذهن دیگران را بخواند.

پشت لبخند یک همکار، چه دسیسه ای نهفته است، پشت سخن یک خویشاوند، چه چیزی پنهان شده است. اکنون می دانیم که نیازی به اختراع چنین وسیله ای نیست، بسیاری از لبخندها، سلامها، و سخنها حقیقی نیست. ممکن است یک کودک را بفریبد؛ ولی بزرگسالان، دیگران را می شناسند؛ چون خود را می شناسند. در پس هر گفتاری، تلاشی برای سوء استفاده است، تا چه رسد به کارها، و چه رسد به کارهای بزرگ. افرادی که به درخت ها رسیدگی می کنند؛ ولی تنها برای اینکه حقوق دریافت کنند. کسی به اینها حقوق می دهد، و نه برای اینکه عشق به این کار دارد.

میبینی که انسان ها، حیوانات و گیاهان را با شماره می شناسند. بر درختان، پلاک نصب کرده اند. دانش آموز، دانشجو، کارمند، و شهروند، شماره دارد. هرکسی شغل خود را برای کسب درآمد و مزایا، آغاز می کند، و یا در ابتدا، نیت فرهنگی دارد و سپس منحرف می شود. اینگونه چه انتظاری می توان داشت که عشق، شکوفا شود، و پیشرفتی حاصل شود؟ اگر قرار است کسی وسیله ای اختراع کند، باید چیزی باشد که بتواند انسان های بدون غرض را بیابد، و خودشناسی، می تواند ما را از سوء استفاده، رها کند، و افکار خوب در ما بنشاند. حدس زدن افکار دیگران، چه فایده ای دارد؟ این ما هستیم که باید بدون قید و شرط، خوب شویم.

.

دانلود رایگان کتاب آرامشی از ملکوت pdf

.

مقدمه pdf کتاب آرامشی از ملکوت

در هر زمینه ای وارد شوی، افرادی خود را به بالاترین درجات ممکن رسانده اند، در حالی که از یک شناخت حداقلی در موضوع مورد ادعای خود، برخوردار نیستند. کسی که شناختی دارد، نیازی به القاب و عناوین و مقام و موقعیت و دم و دستگاه و نمایش و تبلیغات ندارد. در این میان، عرفان هرچند خالی از تاخت و تاز شیادان نیست؛ ولی همچنان به معنای شناختی ژرف و گسترده است.

شناخت، آن چنان وقت ما را به خود اختصاص می دهد، و آنچنان جذاب است که هیچ فرصتی و شوقی برای طرح خود، به جا نمی گذارد. اما نمی توان از مردم انتظار داشت که عقلشان دست کم، در امور علمی یا امور معنوی، به چشمشان نباشد.

زندگی همۀ ما انسان ها پر از امتحان است، و هیچ نیازی به آزمایش کردن دیگری نیست، و نباید مدتها در انتظار ماند تا امتحانی پیش آید.

.

.

بخشی از pdf کتاب آرامشی از ملکوت

استاد آوازی است که صدها شاگرد را پرورش داده است، پیداست هنگامی که به جایی می‌رسد، از او می‌خواهند بخواند، و یا خود او اجازه می‌گیرد، و می‌خواند. البته او مدتی پیش از رسیدن به این مکان، پیاده رفته، و در راه، تمرین کرده است. گلوی او به اندازه کافی، گرم شده، و به اصطلاح خود او، اکنون گازش را می‌گیرد. منتقدان نیز همین گونه‌اند، آرام آرام صدای خود را بالا می‌برند، و یک دفعه قلم را در دست می‌گیرند، و با آن، فریاد می‌کشند. مراقبه‌گر می‌تواند سکوت را در جای شلوغ نیز تمرین کند، و نه تنها از محیط، تأثیر نگیرد که سکوت را در آن بگستراند.

.

.

فهرست مطالب کتاب آرامشی از ملکوت pdf

پیشگفتار

مقدمه

درد دین

جهان تورم

سخن تازه

زحمت کشیده

عرضه و تقاضا

داستان وابستگی

گوش سپردن

گسریش سکوت

دریاچۀ سکوت

عصارۀ همه چیز

رویارویی با شعر

پر از تقلید

کلام قصار

حق

به صورت آشکار

برنامه برای شهرت

یاران

ساییدن اعصاب

منطق فوق بشر

خرسند نبودن

مکان و زمان

بیهودگی

بالاتر از خود

کاذب

پیری زودرس

فیلسوف تلویزیون

برای این دنیا

سکولار

باغبان این باغ

افتخار

فعالیتهای زیرزمینی

پالایشگاه

وقت اضافه

گرداننده

بازیسازی

مرغ دانا

مکیدن

خوابیم یا بیدار

مترجم های جیبی

مقداری محبت

درکات

دانش گزینش

بز پیر

در پس اطلاعات

در دسترس

تحلیل رفتار

آراستن

گران بودن

از آتش

مرز

رنگ موفقیت

فراتر از ریاضیات

برای خودکشی

غرب زدایی

هنگام خواب

چند تکه کاغذ

کرامات

فراخور حال

در اقلیت

مالیخولیا

یک قطره خون

پا به پا

پل و پلو

پایان سخن

.

.

عنوان: کتاب آرامشی از ملکوت

نویسنده: یونس جلیلیان

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 470 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود کتاب آرامشی از ملکوت pdf ، دانلود pdf آرامشی از ملکوت، دانلود رایگان pdf آرامشی از ملکوت، به دست آوردن آرامش، آرامش درون،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید