دانلود کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما

دانلود کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما

در این بخش از درآمد ناب با یک کتاب آموزشی دیگر در حوزه روانشناسی در خدمت شما همراهان عزیز هستیم. عنوان این کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما است که توسط خانم سیده فاطمه معزی در 69 صفحه نگارش شده و می توانید نسخه pdf این کتاب را از انتهای صفحه دانلود نمایید.

سیده فاطمه معزی در کتاب خرد بزرگسالی: 365 هدیه برای 365 روز سال نگاهی عمیق به کلماتی آشنا دارد؛ کلماتی که می‌شود با آن‌ها انس گرفت و این کلمات را در قالب جملاتی حکمت‌آمیز بیان می‌کند که راهنمایی برای لحظه‌های روز، هفته، ماه، فصل و سال شما می‌شوند.

به گفته‌ی فاطمه معزی در این کتاب «کلمات آشنا با معانی عمیق» ارائه شده تا عمق و ژرفای معنایشان را در ذهن خودم و شما خوانندگان گرامی یادآوری کنم. خود را به چالش بکشید تا هر روز صبح یا عصر یکی از جملات کتاب را انتخاب کنید و سپس به مدت دو دقیقه ساکت بنشینید و در حالی که آن را بی‌صدا در ذهن خود تکرار می‌کنید؛ ببینید چگونه انجام این کار به تدریج نحوه گذر از پیچ و خم‌ها و روزهای سخت زندگی را تغییر می‌دهد.

.

دانلود کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما

.

پیشگفتار کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما

امروز دانستم آنچه را در زمین و زمان می جوییم یا در ناله و دعا فریاد می زنیم، لحظه ای است به اندازه یک چشم به هم زدن یا به اندازه دم و بازدم و نَفَسی است که نَفس آن را میپوید و هوایی است که بیهوا ما را هوایی کرده است. پس خام نباش پخته شو؛ کال نباش میوه شو و پختگی را نمایان کن. نَفسَت را به سوی تعالی و کمال حرکت ده و از خامی درآ و بر سر سفره پختگی خویشتن خویش بنشین که زندگی کوتاه است و نَفَسی بیش نیست.

در این نوشتار هدف نگاه عمیقتر به کلماتی آشنا است؛ کلماتی که می شود با آنها انس گرفت و در قالب جملاتی حکمت آمیز در ذهن مرور کرد و راهنمای لحظه لحظههای روز، هفته، ماه، فصل و سالمان شود. در اینجا “کلمات آشنا با معانی عمیق” را ارائه شده و عمق و ژرفای معنایشان را در ذهن خود و خوانندگان یادآوری کرده ام. خود را به چالش بکشید تا هر روز صبح یا عصر یکی از جملات کتاب را انتخاب کنید و سپس به مدت دو دقیقه ساکت بنشینید و در حالی که آن را بیصدا در ذهن خود تکرار میکنید؛ ببینید چگونه انجام این کار به تدریج نحوه گذر از پیچ و خمها و روزهای سخت زندگی را تغییر می دهد.

.

.

عنوان: کتاب خرد بزرگسالی؛ 365 هدیه برای 365 روز سال شما

نویسنده: سیده فاطمه معزی

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 69 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 790 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب خرد بزرگسالی ، دانلود کتاب 365 هدیه برای 365 روز سال شما ، دانلود رایگان کتاب خرد بزرگسالی ، دانلود رایگان کتاب 365 هدیه برای 365 روز سال شما ، دانلود pdf خرد بزرگسالی ، دانلود pdf 365 هدیه برای 365 روز سال شما ،

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید