دانلود رایگان کتاب روی موج شادی pdf

دانلود رایگان کتاب روی موج شادی pdf
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دانلود رایگان کتاب روی موج شادی pdf

در این بخش با یک کتاب خواندی دیگر از سری کتاب های روانشناسی با شما دوستان عزیز سایت درآمد ناب همراه هستیم. عنوان این کتاب کتاب روی موج شادی است که آقای محمدرضا زادهوش آن را نوشته و این کتاب شامل مطالب و داستان‌هایی کوتاه برای خودشناسی و درک معنای حقیقی زندگی است.

لطیفه‌های زننده، شوخی‌های زشت، قهقهه های بلند و دل‌هایی که خوش نیست. گوهر اصلی انسان شاد است، نیاز به لطیفه و قلقلک ندارد. خودشناسی رفتن روی موج شادی است، نفوذ به اعماقی که در آن به دست آوردن و از دست دادن و زمان مطرح نیست و غمی وجود ندارد. خوش‌حالی در آن‌جا موج می‌زند، یک شادی ژرف که به چیزی تکیه ندارد و از دست رفتنی نیست.

.

.

پیشگفتار pdf کتاب روی موج شادی

از کسانی که لباس ویژه دارند که بگذری، میبینی افرادی به دلیل شغلی که دارند، نمی توانند شاد باشند. خانواده آنها، اطرافیانشان، و کاسبان محل نمی گذارند آنها شاد باشند. همواره باید اصولی را رعایت کنند که در جامعه ما جدی بودن است. با ارتقای شغلی، این جدی بودن نیز افزایش می یابد. یک دفعه با جابجایی دفتر، از یک خیابان به جای بهتر، خشنتر می شوند. البته آدم که همواره نمی تواند اینگونه باشد؛ بنابراین در جمع دوستانه همکاران، شوخی های زشت می کند تا جبران شود.

در فرصتی کوتاه باید زشتترین کارها را در آن انجام داد و نازیباترین کلمات را بر زبان راند تا دل آدم، حال بیاید. حالا بعد از این خنده ها، مراسم ختمی در پیش است که در آن باید نقش آدم محزون را بازی کرد. یک دفعه آنجا نیز خنده شان می گیرد. کودک نیز یک دفعه از خنده به گریه می رود، از اندوه به شادی می گراید؛ ولی کار او بدون غل و غش است. زندگی عادی را فراموش نکن و اگر زندگی عادی داری، خوشحال باش. یک فرد عادی، بیش از یک فرد شاخص می تواند روی موج انسانیت باشد. در جای مورد نیاز شاد باشد و در جای مورد نیاز، اندوهناک.

.

.

مقدمه کتاب روی موج شادی pdf

شماری چنان از روانشناسی بازاری انتقاد می کنند که گویی روانشناسی علمی را می توان با قاطعیت پذیرفت و ادعاهای آنان همگی ثابت شده است و ردخور ندارد. خواننده گرامی! ادعای این کتاب در حد همان روانشناسانی عامه پسند نیست. مطالبی را نگاشته ام که به گمانم به کار عموم بیاید.

.

دانلود رایگان کتاب روی موج شادی pdf

.

فهرست مطالب کتاب روی موج شادی pdf

پیشگفتار

مقدمه

ازدواج دروغین

بیسواد کیست

به یاد آر

تصاویر کودکی

حرف مردم

نوبل

حراج

تعهدها

نگارخانه

مدیریت آسان ذهن

افیونی دیگر

دانش آلوده

تاریخ رند

محور

چهارشنبه سوری

ناموفق بودن

سرعت

قانون دفع

بخشش

پروپاقرص

غرور قیمت

تعریف و تعارف

اذیت

شیوه درست نماز

خدایان دیگر

نیت خوب

پیوندی نزدیک با زندگی

چرا وحشتناک

قضاوت

قلب پاک

جویش

زندگی سخت

کمتر از مردگی

ترس

حل مشکلات

شیرین کننده

توان خواندن

فضای تخیل

خشونتها را نبین

محبوب

وقتکشی

عادتها

بازجوی خوب، بازجوی بد

برای همه هست

به ظاهر توانا

حرفه ای باش

بازی نکن

مسائل پیچیده فرضی

نیست زدن

زمین گرد است

مبارک بود

درگیر دروغ

سکوت مقدس

تأیید

رد نکن

دست دزد

میچسبد

نیایش پیشرفته

آرامش گسترده

استاد و مدعی

بپذیر

معنویت گریزی

آدم حسابی

.

.

عنوان: کتاب روی موج شادی

نویسنده: محمدرضا زادهوش

موضوع: کتاب روانشناسی

تعداد صفحات: 72 صفحه

فرمت: pdf

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 410 KB

دانلود رایگان

.

.

کلمات کلیدی:

دانلود کتاب روانشناسی pdf ، دانلود pdf روانشناسی, کتاب pdf روانشناسی, دانلود رایگان کتاب روانشناسی pdf ، دانلود رایگان pdf روانشناسی,

دانلود کتاب روی موج شادی pdf ، دانلود رایگان pdf روی موج شادی ، دانلود pdf روی موج شادی، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، آرامش، به دست آوردن آرامش، آرامش درون، چگونه خود رابشناسیم، شادی، خوشبختی، شادی در زندگی، چگونه شاد باشیم، مدیریت ذهن، خودشناسی، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، راه شناخت خود چیست، دانلود pdf کتاب روی موج شادی، دانلود رایگان کتاب روی موج شادی، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf،

.

.

دانلود آموزش های روانشناسی

در بخش زیر فایل های آموزشی روانشناسی با فرمت های پاورپوینت و دوره های آموزشی صوتی در رابطه با ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، روابط قبل از ازدواج و سایر موضوعات مرتبط با روانشناسی را برای دانلود قرار داده ایم.

در صورتی که مایل به دریافت آموزش های روانشناسی هستید می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و آموزش مورد نظر خود را انتخاب کرده و دریافت نمایید:

دانلود دوره آموزشی روانشناسی و پاورپوینت روانشناسی

.

.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید