پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز 

پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 205 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز

پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز ppt در 48 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

گرایش انسان به طبیعت و زندگی در شهرهای بزرگ و آلوده همچون تهران او را به جستجوی آرامش در حومه های کوهستانی فرا می خواند.دشت مشا در شمال تهران و در دامنه کوه های البرز قرار گرفته است. سایت پروژه در شیب تند کوهستان و در دشت مشا قرار دارد جایی که منظره بی نظیر و شگرفش همراه با حس آزادی و تعلیق الهام بخش طراحی خواهد بود.

 

مشخصات کلی ویلای سفید و درخشان البرز 

خلق سه فضای مکعبی شکل در راستای طولی سایت پروژه با چرخش آنی حول پله مرکزی به یکباره تمام آن چیزی بود که به نیازهای پروژه و خلق ساختاری نو پاسخ می داد. محافظت از فضای سبز و افزودن به آن در طبقات که هر کدام از سایت مجموعه جدا شده و بالکنی به منظرهای مختلف روبرو خواهد بود. جایی که تراس ها سقف های فضاهای زیرین هستند. شیب تند زمین و برآمدن کنسول های عمیق سازه از درون آن احساس معلق بودن را در شما بر می انگیزد. سه بحش از زندگی – ورزش و تفریح ، معاشرت، استراحت- هر کدام در میان یکی از مکعب ها می باشد.

 

تاریخچه ویلای سفید و درخشان البرز 

خانه مشا ویلایی در شمال شهر تهران می باشد و دلیل نام گذاری آن قرار گرفتن این ویلا در دشت مشا می باشد. پروژه این خانه جذاب توسط گروه معماری ایرانی “موج نو” انجام شده و جایزه “جامعه معماران آمریکا” را به خود اختصاص داده است.

طراحی این خانه در سال ۱۳۸۷ آغاز و در سال ۱۳۹۴ ساخت آن شروع شد. مساحت زمین ۲۶۰۰ متر مربع و مساحت ساخت ۲۶۰ متر مربع می باشد. لیدا الماسیان و شاهین حیدری معماران این طرح بوده و مریم امان پور به عنوان معمار همکار در این پروژه سهیم بوده است. شیدا قطبی، سهیلا زاهدی، ایلناز عشایری، الناز شکروی و فاطمه هنربخش در تیم طراحی این پروژه حضور داشتند. یعقوب عابدپور کارفرمای این پروژه بوده است.

 

موقعیت ویلای سفید و درخشان البرز 

دشت مشا در شمال تهران و در دامنه کوههای البرز قرار گرفته است. سایت پروژه در شیب تند کوهستان و در دشت مشا قرار دارد جایی که منظره بی نظیر و شگرفش همراه با حس آزادی و تعلیق الهام بخش طراحی خواهد بود.

 

ویلای معلق در دامنه کوه البرز

در فرم خانه مشا، یک گروه سه تایی از احجام که روی هم چیده شده اند. این ویلای واقع شده بر روی دامنه ی کوه در نزدیکی تهران را شکل می دهند. هر کدام از این احجام سه گانه به سمت مناظر مختلف چرخیده اند. این خانه توسط گروه معماری موج نو طراحی شده است. این گروه معماری، خانه ی “مشا” را برای یک مهندس سازه و خانواده اش در یک سایت شیب دار و رو به رشته کوه البرز طراحی کرده است.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه

درباره معماری خانه مشا

موقعیت

مشخصات کلی پروژه

ویلای معلق در دامنه کوه البرز

محوطه سازی حیاط ویلا

تصویر پلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 48 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای سفید و درخشان البرز 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید