پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 518 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال ppt در 42 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

چشم انداز رویایی منطقه آلگاروه پرتغال، به شکلی است که به تنهایی به زیبایی‌های بصری یک بنای معماری بی نظیر جلوه می بخشد.

طراحی ویلا اسکارپا یک غول هندسی سفید است که با یک تپه شیب دار مشرف به روستای پریا دا لوز تعادل برقرار می کند. با توجه به قوانین سختگیرانه در مورد ساخت و ساز در این خط ساحلی ، سازه نمی تواند از حریم خانه قبلی فراتر رود. اما معمار ماریو مارتینز راهی جالب و جذاب برای به دستیابی به یک طرح نسبتاً کوچک اما خلاقانه پیدا کرد. ایده در واقع طراحی ویلایی بود که از بالا به شکل یک چشم انداز باشد. این امر با گنجاندن یک تراس سقف مانند که سبکی خاص را القا میکرد، محقق شد. با توجه به وزش باد غالب موجود در این منطقه، این ساختار نه تنها جذاب، بلکه بادوام است.

 

ویلای اسکارپا پرتغال

ویلای مدرن و مینیمال که بر روی تپه ای سرسبز در نزدیکی شهر “لوز” کشور پرتغال واقع شده است و توسط “ماریو مارتینز” در سال ۲۰۱۰ طراحی و ساخته شده است…
ویلا در دامنه تپه و بر روی شیب ساخته شده است و به دلیل باد غالب منطقه و شرایط آب وهوایی، ویلا به صورت مسطح ساخته شده است و البته به گفته معمار از یک طراحی مفهومی و کانسپچوال نیز برخوردار است که با رنگ سفید و ظاهر درخشان، گویی در میان تپه و محیط سرسبز اطراف شناور است و از نظر بصری نیز از یک طراحی تاثیر گذار برخوردار است.

 

معماری ویلای اسکارپا 

ردپای طرح از پیش مشخص شده بود: روی تپه ای شیبدار و بادگیر.  محدودیت ها و دشواری هایی این چنینی بر خلاف تصور اساس مفهومی این پروژه را شکل می دهند. با زبانی معمارانه، خالص و معاصر، آتلیه معماری مارتینز تراسهای سرپوشیده و حیاطهایی برای فعالیت های بیرونی خلق کرده است که از حجم افقی سفید و شفاف بنا بریده شده اند. حجم ویلا روی سطح بتن اکسپوزی نشسته است به نحوی که گویی بدنه ویلا بالای تپه شناور است.لمس بدنه ی طبیعت که تیم طراحی در جستجوی حفظ و نگهداری از آن بوده است به حداقل کاهش یافته است و با حمایت فیزیکی اش به حفظ تعادل بنا کمک می کند.

 

ویژگی های طراحی  ویلای اسکارپا پرتغال

طراحی ویلا به شکل حرف وی انگلیسی انجام شده است. به این ترتیب امکان بیشترین استفاده از منظر اطراف فراهم شده است. در طراحی ویلا و در فضاهای داخلی اتاق نشیمن به عنوان یکی از فضاهای اصلی مساحت زیادی را به خود اختصاص داده است. پلان این ویلای مدرن به صورت باز و بدون جداسازی فضاها با دیوار طراحی شده است.
رنگ‌های به کار رفته در طراحی ویلا بیشتر از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری هستند.

 

 

فهرست

مقدمه

ویلای اسکارپا پرتغال

موقعیت

معماری

ویژگی های طراحی  ویلای اسکارپا پرتغال

آتلیه معماری ماریو مارتینز

پلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 42 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید